I väntan på lördagen och en speciell dag



Vill tacka Matilda och Emma för hjälpen till min nya vackra design på min blogg.
 
Matilda gjorde det mesta jobbet headern och bakgrunden och Emma med typsnittet på rubriken i inläggen och faktarutan.

Gå in och kika på deras sidor och fråga om de oxå vill hjälpa er..

Usch va trött jag är...somnade till på soffan nyss.

Nu får vi snart veta vilket par som åker ut ur Let´s Dance och kommer till final.

Oj nu blev jag förvånad att Morgan åkte ur Let´s Dance han som har varit såå bra, men Magnus har gjort ett bra jobb med hans stora kropp. Nu finns det bara en vinnare och det är ju Laila tycker jag. Hon dansar så lätt och har en smal och snygg danskropp.

Kommentarer
Postat av: Christina

2009-03-21 @ 09:49:17
Postat av: Christina

Heeeej! Missade vilka som åkte ut..Morgan???Nä han e ju så bra! Men laila lär vinna..

Du e utmanad, kolla på min sida...

Trevlig helg..Kramisar

2009-03-21 @ 09:51:10
URL: http://leonletizialucas.blogspot.com/
Postat av: MissC

:) Ja jag är ju inne titt som tätt ;) Minns den tiden William vägrade välling!! Försökte i en månad sen gav jag upp. Det fick bli gröt å tutte ;)



Filmen hade premiär i fredags. Jag ska gå med vår familjehemsplacerade 18-åring :)



Din sida är ju JÄTTE fin!!! Jag vill göra ngt snyggt m min sen också. Tröttnade på bloggagratis begränsningar av utseendet..!



Ha en skön söndag!



2009-03-22 @ 13:48:45
URL: http://misscsus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0