Vill ha!

 

såhär såg den ut


Vill köpa en ny soffa! Är så trött på min slitna gröna lädersoffa som jag har haft i 6 år nu. Den är skön att sitta i men den har börjat få slitfläckar och inte så kul att se det när det är dagsljus.

Igår va vi och titta på en jättefin soffa i Högsta som man kan ha som bäddsoffa med hörndivan en mörkgrå som jag fastnade för. Den var nedsatt 5000 kr och kostar nu 12000 kr, men vart ska jag få dem pengarna ifrån??

T sa igår om han får jobbet i Frankfurt så skulle han köpa ett hus och en soffa åt mig...hihi...jo jag tackar ja...vilken dröm!!

Då håller jag tummarna att han FÅR jobbet dårå...kniper fingrar och tår hårt så de vitnar!

Kommentarer
Postat av: Christina

Heeeej...

ja men vad fint det var här då.....Supersnyggt!

Snygg soffa oxå...

Hur e det annars? Hur mår lillöe killen? Min lille Lucas är just nu magsjuk, inte alls roligt!Kram

2009-03-12 @ 14:41:52
URL: http://leonletizialucas.blogspot.com/
Postat av: Linda

Soffan va skit snygg!

2009-03-12 @ 16:41:07
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Saga

Superfin soffa, hoppas ni kan köpa den sen!



Är inte helt säker på anledningen till varför dom dött, dom två senaste har fått en tumör som växt och sen misstänker vi att hjärtat har gett upp efter det... Trist att dom lever så kort men så är det..



100 kr är absolut inte för mycket, jag trodde du ville ha mer! Kollar gärna på de andra byxorna och testar dom också. Du kanske kan ge dom till Linda så tar jag dom av henne. Sen får du säga till om jag ska ge pengar till henne eller om du ger mig ditt kontonummer så för jag över pengarna.



Jag har börjat känna lite svaga sparkar väldigt nyligen, hur häftigt som helst! Ska bli kul när dom blir ännu tydligare =)



Ha en bra kväll! Kram kram

2009-03-12 @ 20:42:21
URL: http://mammasaga.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Den var jätte fin soffan.

Blir nog nån finare soffa för oss när barnen växer upp. Blir tillräckligt med kladd :-)

Så ni är tillsammans igen eller bor han hos dig bara eller vad man ska säga? :-)

2009-03-13 @ 10:37:01
URL: http://sebbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0