Miljoner hårstrån borta


Åh blir så trött på alla äckliga hårstrån som finns överallt! De ligger på min smörgås till frukost, i maten, på Elias, i sängen, golven, soffan och på mig mm....det är säkert miljoner som jag har tappat under mina 6 månader som jag har ammat.

Ser snart ut som rumpnissarna i Ronja Rövardotter med några hårtester kvar bara *grrrr*

Vill ha tbx mitt tjocka hår NU! Annars får jag transplantera från andra ställen på kroppen...som i de nedre regionen..hihi

Min mormor hade mycket hår kvar när hon var 85 år, så det finns bra gener när det gäller hår men jag kanske är den som blir flintis.

Kanske ska göra en Britney och raka bort allt...då får man friskt och fint hår tbx eller?

Skulle vilja göra ett montage med mitt ansikte utan hår...fy usch skulle INTE passa i det alls!

Det finns några kvinnor som passar med lite hår på huvudet och den jag kommer på först är Sinead O´connor, ni vet hon som sjöng "Nothing compares 2 U"

Sen den andra jag tänker på är Demi Moore som är skitsnygg i vilken frisyr som helst.

Jag VET att jag inte passar i vilken frisyr som helst, för jag har prövat några varianter. Den värsta jag hade va när jag färgade håret kastanjerött och klippte det kort i någon tantfrisyr. Jag va 30, men såg ut som 50...vi skrattar alltid åt dom korten.

Jag har alltid varit svag för bruna ögon och har alltid varit avis på de som har det. Funderar på att köpa linser och testa bruna ögon en dag. Ljust hår och bruna ögon...så snyggt!

Sinead O´connor  under sin praktid

Demi moore med sin intensiva blick

Visst är de lik varandra...både ansiktsform och bruna ögon.

Känner ni till några andra som passar utan hår eller med  väldigt kort hår? Tell me!


Kommentarer
Postat av: hanna

Är det inte Natalie Portman på den översta bilden? :) annars är det jättelikt henne!

2009-03-24 @ 19:00:58
URL: http://ladystardust.blogg.se/
Postat av: cattA

hej tjejen.. hoppas allt 'r bra...



känner igen detta med hår! heeheh

pöös catta

2009-03-24 @ 22:20:53
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: paulina

Ha en bra dag ! kram (:

2009-03-25 @ 00:39:16
URL: http://ppo.blogg.se/
Postat av: hanna

Måste vara så, superlikt ju :)



Med mig är det bra. Frisk o kry, det är viktigast! Och vilket väder det är idag, bara det gör ju att humöret skjuter i höjden.



Hur är det med dig o Elias? Vad han växer :)



Kram på er!

2009-03-25 @ 09:22:03
URL: http://ladystardust.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: Haha tack! Jag jag tycker Maiky borde ha haft ett par brillor han också. Jag tycker bättre om vädret idag, hellre kallt och sol. puss

2009-03-25 @ 10:14:45
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Peppe

De är natalie portman överst....

2009-05-26 @ 11:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0