Borta bra men hemma bäst!


Risbräck


Chokladbollar med pärlsocker


Chokladbollar med kokos


Arraksbollar


Inatt ska jag få sova i min egen säng...ska bli så skönt o få ligga på min egna bollfiberkudde och min sköna madrass. Sängen i stugan va inte så bekväm med en tunn madrass och bara plankor under. Min rygg har aldrig gillat såna sängar och nu efter min graviditet är ryggen extra känslig. Har så ont på vissa punker vid skulderbladen, kanske beror det på massagen jag fick på mässan. Hon tryckte jättehårt på vissa punkter där hon kände att jag var spänd. Hon sa att jag skulle behöva gå till en massör flera ggr för att det ska släppa. Jag måste utnyttja presentkortet jag fick av tjejerna nu och få en riktig skön klassisk massage och få njuta en hel timme. Hade huvudvärk till och från igår trots magnecylen som jag tog. Men jag tror på kontinuerlig o allsidig träning för att slippa ha ont i min rygg o axlar. Har fått åkt skidor ett par dagar och njutit av den friska sköna luften, men hade gärna velat åkt mera. Det blev ingen skidåkning sista dagen för snön yrde och vräkte ner utanför. Inte så roligt att åka bil hem. Tacka vetja sommaren och fint väglag.

Nu sitter jag och njuter av go´saker som jag köpte på mässan. Så mycket gott och så mycket kalorier. Det är ett familjeföretag från Älvkarleby som hade skapat lite egna varianter av chokladbollar. En hette 88:an och smakade som glassen 88:an...min favvo. En hette Bimbo som va vit choklad inuti, Pistagebollar hette en och självklart vanliga enorma chokladbollar som va det goaste jag har ätit i hela mitt liv. Inte nog med det så fanns det kokosbollar med mycket fluff fluff, cashewnötchoklad, risbräck, arraksbollar och lite annat gott på bordet. Nu måste jag hämta mera. MUMS!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kan du se klippet nu då?

Det går att fixa med fotona från fotografen men jag vill inte lägga in nakenbilder här på bloggen så alla kan se :-) Kan iofs lägga in dem andra men fixar det en annan dag, orkar inte idag :-)

Jag vart nöjd med bilderna för övrigt.

Var även till Draget och tog lite bilder på Liam. Stjärnstudio var där och han log på beställning fast han nyss vaknat.

Önskar man filmade mer än man gör. Filmar med digitalkameran fast vi har en "riktig" filmkamera. Men jobbigt att ta fram den varje gång + att batteriet måste laddas ofta då den har ett par år på nacken.

2009-03-03 @ 19:38:48
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guuud va gott det där såg ut!!!

2009-03-04 @ 16:09:22
URL: http://middemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0