Ny frisyr


Suddig bild men man ser hur kort mitt hår är nu
Kort i bak och längre i fram


Solen bara strålar och värmer så skönt idag.
Igår gjorde jag det jag har funderat på länge och nu har det äntligen blivit av!
Jag har klippt av mig mitt hår till en fin frisyr!
Det är så skönt att slippa det toviga håret som hänger och slänger.
Elias är duktig på att dra i det jämt och det gör så ont.
Nu behöver jag inte sätta upp det längre, men jag måste nog tyvärr
klippa mig oftare om jag ska hålla frisyren i trim.
Det var inte billigt att klippa sig i Halmstad men jag fick sitta i en massagestol
samtidigt som jag fick håret tvättat och hon masserade mitt huvud. Najs!
Det vill jag uppleva igen.

Invigde poolen ute idag och Elias älskar verkligen att bada.
Det räcker att jag säger bada så skiner han upp och visar sina små
gaddar. Han satt i den så länge innan han började lessna.
Kände idag att en tand till är på väg att komma  o denna gång där uppe.


Kommentarer
Postat av: Christina

Underbara bilder på Elias, så söt.

Och såååå snygg du är i ditt nya hår!Passar verkligen dig...njuuuut, det ser underbart fint ut där ni är.

P.s. Tack för awarden...så gulligt av dig!d.s

kram

2009-06-25 @ 22:39:45
URL: http://leonletizialucas.blogspot.com/
Postat av: Linda

Vad snygg du blev! Åhhh vad jag sknar Elias den lilla solstrålen!

2009-06-26 @ 10:38:20
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Saga

Så söt han var i sin pool! Och snygg du blev i håret! Jag ska till frissan i nästa vecka, både klippa och färga men det blir nog ingen drastisk förändring utan bara "fixa till" det hela lite =)



Vi har också köpt en pool nu men vattnet är rätt kallt så det blir mest att man står i den och skvätter på sig själv. Men skönt är det att kunna svalka av sig i solen :-)



Jag försöker njuta av ledigheten nu, fixar och donar lite hemma och tar det lugnt. Känns jätte skönt att inte jobba :-D



Kram kram

2009-06-26 @ 12:52:38
URL: http://mammasaga.blogspot.com
Postat av: MissC

Modiga du som vågar ta i så!!! Super snyggt!

Jag är en liten fegis.. Typ vart 10:e år vågar jag ngt helt nytt skratt Fast liiite modigare med åren har jag blivit :D



Ni ser ut att ha det fantastiskt härligt!!!



KRAM

2009-06-27 @ 10:20:10
URL: http://misscsus.blogspot.com
Postat av: Helena

Tack för era fina kommentarer det värmer som alltid!

Kram

2009-06-29 @ 12:33:47
Postat av: elaine

du passar verkligen i kort hår :)jättefint ;)

2009-07-03 @ 00:01:22
URL: http://fuckmyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0