Säsongsavslutning Greys Anatomy *snyft*



Nu är det kritikerrosade programmet slut för den här säsongen.
Det har bara tagit sommarlov och låter oss sväva i ovisshet.
Det slutade på ett hjärtskärande sätt och med passionerande kärleksförhållanden.
Bättre än såhär kan det inte sluta för att hålla spänningen vid liv och man vill fortsätta
titta på serien. Jag är en av dem som sitter fastklistrad i soffan när det börjar igen.


Det slutar med att man får se Izzie blir defibrillerad och vi
vet inte än om hon kommer att överleva.
Jag tror självklart att hon klarar sig.
Vad tror ni?
Någon säger ventrikelflimmer på slutet och det betyder att hjärtat startade igen!

Chockvändning där vi får veta att det är George som ligger på bädden
och är svårt bränd. Kommer han att överleva tror ni?
Nej säger jag för jag läste om att han inte vill fortsätta längre p g a
bråk med chefen.

Vilken av skådespelarna är era favoriter?

Jag har flera st så det går inte att säga en bara. Omöjligt!

Läkarteamet

  •  Lexie Grey kallad "Lexipedia"
  •  Dr. Meredith Grey
  •  Dr. Cristina Yang
  •  Dr. Isobel "Izzie" Stevens
  •  Dr. Alex Karev
  •  Dr. George O'Malley
  •  Dr. Miranda Bailey kallad "The Nazi" (kirurg)
  •  Dr. Calliope "Callie" Torres (ortoped)
  •  Dr. Arizona Robbins (neonatalkirurg)  Dr. Owen Hunt (olyckskirurg =trauma)
  •  Dr. Richard Webber (överläkare/sjukhuschef)
  •  Dr. Derek Shepherd kallad "McDreamy" (neurokirurg)
  •  Dr. Mark Sloan kallad "McSteamy" (plastikkirurgi

Vackert par men hoppas vi får se bröllop i nästa avsnitt.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Brukar också följa serien men igår missade jag avsnittet. Får försöka hålla koll på reprisen.

Någon sa att O malley eller hur man stavar ska finnas kvar som karaktär men att de ska byta ut han ansikte. Men det va bara vad jag läste på fl.

Izzy får man tydligen skriva på nån namnlista ifall man vill ha henne kvar. Ska finnas på kanal 5 hemsida. Stått i tidningarna att hon också vill sluta. Men jag vet inte. Svårt det där. Kanske båda överlever eller båda dör.

Hatar när det blir säsongsuppehåll och det slutar spännande. Inte kan man kolla i spoiler tråden heller för nya avsnitten har inte börjat i USA än.

2009-06-11 @ 09:04:50
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Nä han kom inte ihåg men det hade jag inte förväntat mig heller :-)

Idag händer inte mycket. Bråka med ungarna kanske :-)

Mamma kommer hit efter 12 och vi skulle göra nåt som jag inte kommer ihåg. Jo byta tyg på köksstolarna :-)

Hehe det gör inget. Brukar tjuvkika i spoiler trådarna på fl på serier jag följer. Tycker det är lika spännande att se även om jag vet vad som händer.

Som ex prison break. Vet inte om du brukar se det men där vet jag vad som komer hända men tycker ändå det ska bli spännande och se sen när säsongen kommer igång igen :-)

Jag är för nyfiken.

2009-06-11 @ 10:44:00
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: emilia

Ja gud vad hemskt det var, men båda dom två kan ju inte dö! jag grät jätte mycket i slutet, haha lite jobbigt att man måste vänta så länge innan man får se hur det slutar!

2009-06-12 @ 17:35:19
URL: http://enmilia.blogg.se/
Postat av: Saga

Det avsnittet var riktigt spännande!



Jo håret har växt på men nu känns det riktigt slitet, ska se till att boka in en klipptid snart..



Ja, nu är det mindre än 6 veckor kvar, det känns verkligen. För mig får han gärna komma tidigt för nu börjar det bli tungt och jobbigt, finns ju inte så mycket annat att göra än att stå ut..



Vissa dagar är ju värre än andra och semestern kunde inte komma lägligare, eller jo, jag skulle redan kunna va ledig hehe.



Sköt om dig och ha en bra helg!

Kram Saga

2009-06-13 @ 13:31:56
URL: http://mammasaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0