Äntligen eget hus med tomt utanför!




Thomas lägenhet


Morph-bild på Elias

Hej på er som läser min blogg. Jag har inte skrivit på väldigt länge för jag har varit i en pms-period o då blir jag så trött och irriterar mig på småsaker. Jag tror den har blivit lite värre efter jag fick Elias. Ska ta och prova någon medicin snart för ibland orkar jag inte med mig själv. Jag har prövat mediciner förut som inte har hjälpt som Zoloft; ett antidepressivt medel, men det funkade inte alls. Men det måste för sjutton har kommit nya mediciner som måste hjälpa. Om ni som läser har samma problem och ni äter nåt som hjälper så skriv gärna det. Jag ska börja med att testa Femal som finns lite överallt och hjälper inte det så får jag pröva nåt annat.

Just nu är jag euforisk och sitter i en stuga på västkusten ungefär 4 mil ifrån Halmstad som är sååå fin med en stor tomt utanför med en stor grill och fina trädgårdsmöbler. Jag kan bara titta ut genom fönstret så ser jag sjön. Åh det här är ju rena drömmen och jag skulle vilja bo i ett sånt här hus. Här ska vi tillbringa i 3 veckor och bara njuta av nuet och höra fåglarna kvittra. Ta en frukost ute på altanen och sen ut och springa i skogen. Vilken lyxstuga vi har hyrt...måste skryta lite om den. Ett fint vitt hus med putsade väggar med stora fönster ner till golvet som släpper in så mycket ljus som möjligt. Det är vita laserade golv, öppen planlösning, högt i tak så det blir rymd upp till taket, balkar i taket, en trappa upp till loftet där det finns en bred säng och ytterligare en säng, Nere ett sovrumt till och inte nog med det så finns det tvättmaskin. Va är det för lyx! Hemma får jag gå till en tvättstuga. Om solen bara tittar fram så kommer det att kännas som man är utomlands. Ska dansa soldansen :-) Det började bra iaf med sol ända från Jönköping idag och ner hit.

Elias har äntligen börjat krypa nu! Det hände i söndags och han bara kröp fram till gudfar Fredrik. Vilken lycka det var för alla som såg det. Linda, Sofia och jag bara skrek rakt ut för det bara hände! För varje dag som går så går det fortare, så nu får man se upp så inga småsaker ligger på golvet och Elias stoppar in det i munnen.

Ska fota lite bilder härifrån, så ni tjejer får se så hur vackert det är här! Synd att vi inte får vara tillsammans bara, men en dag kanske ni kommer ner och hälsar på.

Nej nu är det läggdax. Sov gott!

Avslutar med en bild på söta Elias

Kommentarer
Postat av: charlina och elisabeth

söa bilder :D

2009-06-17 @ 19:39:11
URL: http://blackywhite.blogg.se/
Postat av: charlina och elisabeth

sv: haha ja visst är de :D

ja typiskt att de ska vara dåligt väder på midsommar, ja sol verkligen ville ha sol ! Men man får helt enkelt göra de bästa av det. Vad ska du göra på midsommar då? :)

kram

2009-06-17 @ 22:59:54
URL: http://blackywhite.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad härligt det låter! Åh Elias kryper sååå stort! Hoppas nästa stuga är lika mysig för då kans gudmor och gudfar tittar förbi ;) Puss puss

2009-06-18 @ 09:21:45
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Japp det ingick madrass till den. Den lindra man bara runt sen när man ska packa ner resesängen i väskan.

Jo man vad hade man förväntat sig. Det regnar väl alltid på midsommar :-)

Vi ska till min syrra och fira och sover väl kvar en natt för sen måste vi hem och fixa med köket. Har ju stått still i typ 2 månader pga av en skarvlist som aldrig kommer men nu har vi hittat den på ett annat ställe och typ 120 kr billigare hehe

2009-06-18 @ 10:08:07
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: charlina och elisabeth

sv: låter trevligt :)

jag ska till norrköping med familjen och Elisabeh ska fira hemma :)



Vi kollade på nåns blogg komentarer och såg att du hade komenera så vi kikade in hos dig :) haha

2009-06-18 @ 10:53:44
URL: http://blackywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0