Män som hatar kvinnor




Vilka bra skådespelare!

Äntligen har jag sett "Män som hatar kvinnor" Alla som har sett den har ju pratat gott om den. Alla som inte har sett gå och se den. En välgjord film med med hela skådespelareliten och filmen är inte seg utan fartfyllt o spännande  Mikael Nyqvist och Noomi Rapace wow vilket par! de spelar med sån passion och de går igenom filmduken på ett lysande sett.

Gick och röstade i vallokalen när det var 5 min kvar innan de stängde. Tack Linda för att du pushar mig att göra det fast jag inte tycker det här valet inte är så intressant. Men det är som du säger det är ju såå viktigt. Jag som är så mycket äldre borde förstå det, men har inte orkat engagerat mig alls i va de vill i när det gäller miljö, arbete, fred etc. Min röst gör ju självklart en skillnad.

Just nu sitter jag och tittar på hur det går. Jaha ett nytt parti har kommit in Piratpartiet. Vet inget alls om deras sakfrågor.

Inatt kommer jag få sova HELA natten utan att bli väckt av Elias, för T har tagit med han till Sthlm för att ta hand om honom. Nu får han känna på hur det är att vakna och gå upp och sätta in nappen, och han har ju fått snutta på mina bröst på natten, men nu får han klara sig utan det.

Ska bli intressant att höra imorgon hur det har gått. Kanske dax att göra kudden och täcket sällskap.

Hoppas alla har haft en skön helg!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är väl härligt att du får sakna honom lite! Har du sovit gott nu då? Hittade du nått fint på asos? Sj är jag döseg idag och hoppas verkligen att tis blir bättre än mån denna vecka. Vi måste ses i veckan innan ni åker! Puss

2009-06-08 @ 13:10:14
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Saga

Den filmen var faktiskt riktigt bra!



Jo, jag mår rätt bra men jag börjar bli rätt trött, jag vill helst bara ligga hemma i soffan och dega om dagarna. Nu är det inte långt kvar till semestern i alla fall :-)



När ska vi ses med babysittern? Du kan väl höra av dig om du är i stan nått så kan vi ses vid jobbet igen.



kram kram



2009-06-08 @ 21:21:07
URL: http://mammasaga.blogspot.com
Postat av: Linda

Tyvärr har jag redan beställt annars hade vi kunnat dela på frakten :( Ja mkt fint där. Tänk på att det är upp till 8 dagars frakttid. Men oftast går det snabbare. Men har man otur så.

Vad kul att det gick bra för thomas med elias. Nu kan han ju avlasta dig oftare :) Ska vi träffas på tor? Puss

2009-06-09 @ 11:45:03
URL: http://liwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0