Lyxig lägenhet



Här kommer lite bilder från den fina lägenheten i Schweiz. En stilren, vacker och mycket ljus från alla fönster.
Det bästa med allt är att jag slipper städa ordentligt här för det kommer en städtant varannan vecka som hyresvärden betalar, Vi ville verkligen inte ha någon städhjälp, men hon ville promt ha henne kvar för annars får hon inte behålla henne när hon kommer tbx i dec.


Matplatsen

Ena balkongen i söder

Vardagsrummet utan tv

Det är tur man har dator

Stor hall med ett jättefint golv

Spotlights i taket

Köket med ytterligare en balkong

Varmluftsugn

Badrummet

Toaletten

Fattas lite bilder på sovrummen och en till balkong med massor av krukor som ska vattnas.

Vaknade med regn och nu är det fina varma vädret tbx. Ikväll ska vi åka till Ikea och det är inte lätt att komma dit med all trafik som går igenom Zürich.

Just nu sitter jag på balkongen och solar och lyssnar på Allsång på Liseberg. Kan inte hålla mig borta länge från den svenska kulturen och vad som händer hemma i Sverige. Just nu har jag inget att klaga på. Har bara ett par min ner till vattnet om jag blir för het och vill svalka av mig.

Hur har ni det där hemma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0