Äntligen framme vid målet!


Utsikten från balkongen. Utsikt över Zürichzee

Älskar rosor


Hallå alla i Sverige nu är vi äntligen i Schweiz! Det var så varmt igår kväll här så det kändes som vi hade kommit till tropikerna. Varmt o fuktigt och syrsorna spelade för fullt. Nu är jag här för kanske 10:e gången. Har tappat räkningen helt.

Fick nästan sittsår innan vi kom fram hit. Vi fick ju stanna lite fler ggr för Elias skull,
Resan tog ca 24 timmar sammanlagt och då räknar jag inte in övernattningen i Tyskland.
Lägenheten är superfin som T har hyrt. 100 kvm stort med 3 balkonger så jag får sol från morgon till kväll. Sofia den är mycket finare än min hemma :-) Har tagit lite bilder så du får se va fint det är här. Solen skiner här och det är säkert redan minst 20 grader här. Hur är vädret hemma?

Har tagit mig en god Espresso så nu är jag pigg o glad.  Nu måste jag köpa mer kaffe för bönorna tog slut. Åh va gott det är att lukta på hela bönor. Man vill ju bara stoppa ner handen o äta.


Vill ha en egen

Ska ta mig en promenad o se mig omkring o leta upp en matbutik. Vardagen fortsätter ju här med. Nu är det slut med semestern för T började jobba idag. Ska bli spännande att höra hur hans dag har varit när han kommer  hem. Det är tredje gången gillt han jobbar här.

Lägger in bara några bilder nu. Ska in i duschen o Elias ska bada.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt :) Jaa, vi ska åka i morgon så jag har bokat om sjukgymnasten tills på måndag kl 14 ist så vi hinner gå på skansen på dagen också. Elin ska följa med också. Vi ska sova hos Thomas om nycklarna hinner komma, hoppas det! Vi hörs väl på msn om du loggar in :) Pussa Elias från mig!

2009-07-13 @ 11:13:03
URL: http://sofiaamalia.blogg.se/
Postat av: Madeleine-änglamamma till Philip

Gud vad mysigt ni verkar ha det!

Ja Lysekil är ju så underbart vackert.

Har inte hunnit svara på kommentarer d¨jag haft fullt upp med allt.



Hoppas att du och Elias mår bra!

Philips minnesfond och insamling startades idag.



Kram, kram

2009-07-13 @ 16:56:30
URL: http://middemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0