Söderåkra-Kalmar



En tjej som heter Sanna  frågade om jag ville bli veckans blogg, så varför inte.
Ni som vill att jag ska bli det får gärna gå in här o rösta. En rolig grej bara brukar aldrig vara med på sånt här annars.

Inatt var vi framme i Kalmar eller rättare sagt Söderåkra som ligger 3 mil ifrån Kalmar i en röd fin stuga. Ska ta lite bilder men internetuppkopplingen är sådär så jag kanske bara lägger in en bild. 

Vädret är såklart mulet och regnet hänger i luften, men jag bryr mig nada just nu utan njuter av stillheten bland äppelträd, blommor, gröna gräsmattor hagar, kor, hästar  får och en tupp som låter. Vi ska väl ta en promenad vid havet i den nya sulkyn eller kanske i den nya bärstolen som inköptes på Babyland igår. Den kommer att bli till användning när vi kommer till Schweiz och ska vandra i bergen där. 

Jag har det bra just nu och kan inte har inget att klaga på. Hoppas ni andra har det bra och får njuta av dagen

Carpe Diem


Kommentarer
Postat av: johanna

åh va roligt ! Hoppas ni får det riktigt bra! :)

2009-07-09 @ 19:49:12
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: johanna

svar; tack för fortsättningen :)

2009-07-09 @ 20:30:51
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0