Så varmt här!


600 m över havet ligger det fina stigar i skogen o ibland med panoramutsikt



Titta noga så ser man alperna i bakgrunden

Igår var det 30 grader i skuggan och bastuvarmt i solen! Ville så gärna ta en långpromenad men hur ska man kunna göra det om man inte åker till skuggan. Så jag tog mitt pick o pack o åkte upp några hundra meter till den underbara skogen som är så tät så det knappt kommer ner ngn sol.

Där gick jag i flera timmar o som tur va hade jag vatten till både mig o Elias. Jag började med att gå upp mot en otroligt brant backe som varade i flera hundra meter. När jag kom upp så var jag alldeles slut och svettig o tänkte att jag kommer aldrig att orka gå mer nu, men jag lyckades gå i ett par timmar innan jag va tbx o då hade Elias slumrat till i en halvtimme. Där blir det fler promenader framöver för bättre träning kan man inte få o ibland bjuder det på panorama utsikt så man blir helt stum.

Det är  hejdundrade åska o regn varje morgon, men sen skiner solen under dagen. Men nu ser det så mulet ut o idag o det ser inte ut som solen kommer att spricka fram mellan de skytunga molnen. Det gör inget för jag ska njuta av att vara inne o titta på mitt favvoprogram.

Vad ska ni andra göra idag?


Tät skog med rinnande vatten i en bäck

Ibland är det störa höjdskillnader så man får svindel

Kommentarer
Postat av: Saga

Tack för stöttningen, det behövs! Dom här värkarna är nästan outlidliga just nu...



Ni verkar vara ut och se mycket fin natur, är allt nära till där ni bor eller?



Snart blir det nog en promenad för mig och Sebbe, blir nog runt kvarteret för mycket mer orkar jag inte :-D



Ha det bra kramar Saga

2009-07-22 @ 15:44:54
URL: http://mammasaga.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Japp man ska göra 10 månaders kontroll. Och sen blir det vid 12 månader och sen 18 månader osv. Har inte fått som ett schema där det står när man gör kontroller och sen om det är läkare eller dsk?

Idag händer inte så mycket. Har min systerson här men han ska hem idag. Vill inte skriva för mycket här då jag inte vet vilka som läser.

Kram

2009-07-23 @ 10:25:16
URL: http://sebbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0