Min nya kamera


Idag kom min efterlängtade kamera för den andra ramlade i golvet när Sofia va stressad en dag när hon skulle ta kort. Tack Sofia att du tappade den i golvet för nu har jag en bättre kamera. En Sony cybershot W300 med 13.6 mp. Så nu kan vi göra jättefina uppförstoringar utan att behöva anlita någon med systemkamera. Väntar på att den ska bli laddad, sen blir det nya kort på Elias. Den här kameran kan man ta fina närbilder för den har en närgräns på 5 cm. Superbra!

Nu ska jag göra våfflor med grädde o sylt till såklart och ikväll ska vi mysa framför teven allihopa med filmen "Himlens hjärta". Maria Lundkvist fick pris igår för bästa kvinnliga biroll i "Himlens hjärta" och hon hade det bästa talet igår. Parodin på Patrik 1.5 år som Björn Gustafsson och Johan glans gjorde va roligast o Abba-medleyt va lika underhållande det med. Det är precis sån här humor jag gillar! Persbrandt fick pris för bästa manliga huvudroll i "Maria Larssons eviga ögonblick" Det är den sista bion jag va på innan Elias kom ut.

Kommentarer
Postat av: Linda

varför är din text miniliten? Fin kamera, är den bra? Puss Puss

2009-01-15 @ 16:23:31
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Linda

Japp hemma igen. Var på sjukhuset igår och tog nya medicinen igen, så jag satt vid datorn där så det måste ha varit fel på texten på deras dator bara. Jag men var bra, du får säga till när du vill ta bilder igen. Ska du hitta på i helgen då? Puss

2009-01-16 @ 08:58:22
URL: http://liwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0