Ljushuvud


En suddig bild för den är tagen med mobil hos frissan när jag va klar.
Va lika vi är :-)


Idag har jag suttit hos frissan i 3 timmar för att få mitt hår ljusare igen. Alex som är kompis till Sofia gjorde det och han var duktig och trevlig. Tur att Sofia va med så hon kunde ta hand om Elias när jag skulle tvätta ur all färg. Då va han superglad berättade Sofia o skrattade länge och jag sa till Alex att nu skriker han fast det var tvärtom. haha

Ska jag våga mig på en bild kanske...brukar inte skylta så mycket om mig utan vill visa upp min ögonsten Elias ist.


Kommentarer
Postat av: Linda

japp kommer snart.. eller när fredrik har åkt. spar mat till mig. shit ni ser ju likadana ut på det där kortet! puss

2009-01-23 @ 17:06:46
URL: http://liwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0