Utmanad igen

Antar utmaningen av christina men har ändrat igår till idag

6 favoritprogram

Greys anatomy (Bästa sjukhusprogram)

Desperate housewives 
Sex and the city
Two and half men
Dokumentärprogram
Let´s Dance


6 saker jag gjorde idag

Myst i sängen länge med Elias
uppfunnit en grej för att underlätta svetsningen

Firat Elias 3 månader

Lagat klyfpotatis och fläskfilé o ett glas rött till

Läst i boken "Växa och upptäcka världen"
Tittar på drömkåken på 4:an


6 favoritrestauranger/café

Inga favoritrestauranger men kan nämna ställen som är mysiga

Tzatziki

Amazing Thai
Café Linné
Tant brun
Storken
Fåfängan (Sthlm)


6 saker på min önskelista

Att jag och mina barn får vara friska och lyckliga

Få ett jobb som jag trivs med och tjäna pengar så jag klarar mig

Resa till varmare land
Gå ner 3 kilo
En garderob med nya fräscha kläder
Ett hus

Utmanar Pernilla, Linda, Sofia


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jo det är en grej att se. Vi var där 2007 med och tänkte att det räcker se de en gång men så fick jag hem reklam och då ville barnen se igen. Men de är jätte duktiga på åka och göra sina konster.

Vi brukar också köpa det mesta till dop men denna gång vart jag sugen på göra tårta :-) Min mormor hjäper också till och gör en del och hon gillar att baka :-)

Inte många dagar kvar nu tills det är dags. Ändrat 2 psalmer med men får se om prästen hittar ena av dem annars får vi gå tillbaka till ena.

Är glad att jag ändrade dop dag för nu är det inte många cm kvar på dopklänningen haha

Var det början på feb ni skulle ha erat?

2009-01-07 @ 10:38:05
URL: http://sebbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0