Grattis på födelsedagen!


Linda på julafton hemma hos pappa. Dina knivar syns som du fick av mig.


Linda när hon tog studenten

Idag är det nyårsdagen och inte vilken dag som helst utan min äldsta dotters födelsedag. Hon fyller 21 år idag men hon föddes en kvart före tolvslaget så det var nära att det kunde bli den 2:a januari. Jag gick 3 veckor över tiden och kändes som hon aldrig ville komma ut, men till slut så hade hon bestämt sig för rätt sida om året och det blev år -88 och inte -87. Du vägde bara 2880 gram så du va ingen tungviktare, men du va duktig på att äta, så du tog dig snabbt upp i kurvan. Dina egenskaper är envis, (som alla andra Wahlströmare) superrolig, supersocial, målmedveten, pratsam, kärvänlig, amatörpsykolog och en underbar dotter. Älskar dig mitt hjärta!

Idag på 5:an visar de ett maraton av "Vänner" som vi satt jämt och tittade på när du bodde hemma. Tänker på dig när jag ser programmen och hur mycket vi skrattade. Vi har ju samma humor du och jag.

Lite nostalgisk blir man på den här dagen och tänker tillbaka alla stunder vi har haft ihop både glädje och sorg. Hur mycket vi har gått igenom tillsammans under din uppväxt och nu är du stora damen och en väldigt vacker sådan. Önskar dig all lycka i världen och att jag en dag ska få gå på bröllop och få vara med på din förlossning ;-) hehe...det kanske du inte vill, men du va ju på min gumman ;-) ;-) Tänk att jag har en liten bebis på äldre dar och jag kanske blir mormor om några år.

Det var du som lurade hit mig att jag skulle börja blogga och nu gör jag det lite då och då. Kan vara kul att läsa när man blir äldre för det är ju en dagbok fast jag undviker att skriva om mina innersta tankar för här kan ju vemsomhelst läsa.

Syns på lördag då kanske jag tar mig ett glas vin om du har ngt kvar :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

med skratt och tårfyllda ögon läste jag detta inlägg. du glömmde skriva att jag är blödig också ;) jag har en underbar familj och det är jag tacksam för varje dag. mer tacksam är man nu när jag flyttat hemifrån och fått distans till er. puss älskar dig mamma lilla

2009-01-02 @ 19:21:06
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Gäller att lära sig skriva 2009 nu :-)

Nja är inte så speciellt stressad inför dopet. Har skickat efter lite grejor så jag kan försöka mig på en sån där fin doptråta som bagerier gör :-) Se om man lyckas hihi Vann en söt tårtbild på tradera med som man lägger på tårtan.

Måste köpa servetter så ska jag vika servett skjortor och sen skriva ut foto på Liam och lägga på varje. Måste även baka mera. Räcker inte det jag har bakat suck Var p väg att göra morotskaka idag men då fattades det ingredienser så då sket de sig. Se om man hinner imorrn. Ska till globen imorrn och gå på Diney on ice med barnen. Liam får vara hos mormor :-)

Hur går det för dig?

2009-01-02 @ 21:08:33
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Christina

Hej...

Så fin din dotter är..och tänk att du har en vuxen dotter och en liten spädis samtidigt, häftigt! allt väl? får du sova ordentligt?Kram kram

2009-01-03 @ 19:48:36
URL: http://leonletizia.bloggagratis.se
Postat av: Christina

du e utmanad..kolla i min blogg.kram

2009-01-04 @ 11:21:04
URL: http://leonletizia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0