Sunnerstabacken


Igår va vi till Sunnerstabacken... Thomas o Sofia tänkte åka längdskidor, men det sket sig för det fanns inga spår överhuvudtaget. Vi hade med oss en trasig pulka och åkte några ggr nerför backen, men lessnade fort för det gick inte så fort för pulkan va trasig så den stannade på halva vägen. Jag vill att det ska gå fort nerför...älskar när det går undan. Härligt att vi har fått snö, men inte tillräckligt för att kunna åka längdskidor, men mindre barn och vuxna åkte slalom i den lilla backen. Lagom barnbacke, där Elias kan börja åka när han är några år gammal. Ska börjas i tid om han en dag ska vara med i landslaget. Har inga krav alls på killen....bara massor...hehe

Glömde säga att vi började fika i i stugan, för vi var så hungriga. Tänkte ta en våffla, men jag tycker det är lite dyrt med 30 kr för en våffla, när jag kan göra själv hemma för några kronor. Blev en rågsiktssmörgås o kaffe istället.

Vi blev inte långvariga där...åkte hem och vidare till Gränby och handlade istället och hem för att laga en god currykyckling och fortsätta hjälpa T med v-ställen. Nu har han åkt igen och nästa gång vi ses allihopa är i Mora i den mysiga stugan.

Sofia ska på Core nu och jag har sån lust att följa med. men jag har ju Elias och då är det svårt.

Kommentarer
Postat av: emmah

skriv vilken färg du vill ha den i & gärna vilken stil du vill ha på den, t ex samma som mig eller om det är någon speciell stil du vill ha på den, sen kan du skriva din mailadress till mig så skickar jag den till dig där :)

2009-02-19 @ 10:41:52
URL: http://emach.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Japp receptet finns i nya Buffen på s. 30 tror jag :-) Väldigt enkel att göra. Tillochmed barnen gillade den och jag (jag är väldigt kräsen på mat)

Ah kul att Bumbon kom igår. Står det Tomas namn på adressuppgifterna på tradera?

När jag köpte den andra Bumbon så såg den skitig ut och jag försökte tvätta den men det gick inte bort. Sen hon som skulle ha den trodde det kunde vara färgen som var nöten men som tur var ville hon ha den iallafall. Är så less på tradera eller ja de som budar (inte alla men de som inte fullföljer köpet) La ut ett par gummistövlar för 5 kr och fick bud. Kvinnan bor i Uppsala och hon har fortfarande inte hämtat dem fast auktionen gick ut i november. Hon har skyllt på både de ena och de andra och jag har vart godtrogen och trott och sagt de är ok. Men nu när man inte kan lämna neg omdömde så skiter hon i stövlarna. Varför inte säga att man ångrar sig suck Hade sen en aution ute nyligen och tjejen hörde inte av sig förrns jag sa att hon åker på neg omdöme så nu ska hon sätta in pengar idag. Såg på hennes omdöme att hon fått många negativa nu så jag var lite rädd men får se om det kommer in pengar idag.

2009-02-19 @ 10:47:22
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: catta

har gummsan... ang detta med sign efter så vet ja ej! men kan höra med en annan vän till mig osm hjälpte mig på slutet.... hon kanske vet... hör av mig om detta sen....



hoppas allt är bra med er!

pöös catta

2009-02-19 @ 11:03:11
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja men det är kul med tävlingar. En är avslutad och där vann jag inte. Brukar inte ha tur och vinna så jag förväntar mig inget :-)

Jadu jag vet inte varför folk budar när de ändå inte vill ha sakerna sen. Man lägger ju ut för att bli av med det.

De uppgifterna Sofia skrev på tradera kommer automatiskt till säljaren sen. Men då kanske hon hann posta paketet med hans namn på då innan hon fick dina uppgifter.

Usch sitter och inväntar på att min kära kusin ska höra av sig. Hon har fortfarande dopklänningen. Mailade och frågade om hon skulle vara hemma denna vecka och fick svar att på måndagen men då kunde inte jag komma och hämta den men att hon skulle till uppsala den här veckan. Hon har fortfarande inte hört av sig suck Mailat igen och sagt att jag ska till sigtuna som idag men fortfarande inte fått svar. När man lånar nåt så tycker jag att man vill lämna tillbaka det fort som möjligt speciellt en dopklänning.

2009-02-19 @ 11:13:45
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: emmah

vilken färg vill du ha den i?



nej den kommer inte upp automatiskt utan det får man lägga till varje gång som en bild eller vad man ska säga, förstår du? :)

2009-02-19 @ 11:16:48
URL: http://emach.blogg.se/
Postat av: emmah

javisst har skrivit till henne nu :)



hinner jag inte göra logorna till dig nu så gör jag det såfall om någon timme eller ikväll, ska nämligen iväg om ett tag!

2009-02-19 @ 11:35:36
URL: http://emach.blogg.se/
Postat av: emmah

jag har skickat signaturerna till dig nu :)

2009-02-19 @ 22:49:22
URL: http://emach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0