Nu finns ni alltid med mig när jag går...

Igår var jag o storshoppade på Gränby. Har inte unnat mig kläder på skitlänge så nu slog jag till rejält så jag klarar mig ett tag. Ett par t-shirtar, 3 cardigans, ett par shorts, en rosa kortärmsskjorta och en bh och förut köpte jag mig ett par jeans och ytterligare shorts. Jag som alltid brukar köpa klänningar eller kjolar har lagt om stilen lite :-) Självklart fick ju Elias nånting oxå. Köpte en höstjacka till honom redan, för snart är den här. Hösten!

Blev så förvånad när jag vaknade imorse och klockan visade kvart över 7 och Elias hade inte vaknat på natten o skulle ha välling. Kan det bero på nattvällingen jag har börjat med igen? för jag har inte köpt den på ett tag. Hoppas det är den så det inte är engångsföreteelse bara.

Sen gick hela gänget till Linda och där åt vi spagetti och köttfärssås *mums fillibabba* Alla var så hungriga och sen blev jag firad med prinsesstårta. Fyllde år i slutet av juni men vi har inte firat mig för jag va ju borta då.

Här ser ni min fina present. Visst är det fint! Oj va jag är glad att jag har er "my precious little diamonds".

Det sägs att man förtjänar dom barnen man får, så vad har jag gjort i tidigare liv för att få er?

Älskar er så mycket!! <3


Silverhalsband med mina barns namn och en skyddsängel som vakar över dom          

Som mina barn påpekade så har jag valt alla mina barns namn med 5 bokstäver    


Ett gulligt kort fick jag oxå

Är de inte fina mina barn!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilket jätte fint halsband du fått!!!

Grattis i efterskott!



Jobbet var sista ansökningsdagen den 29 juni har jag för mig. Vill inte heller jobba inom vården men vet inte vad man ska göra. Orkar inte plugga om på nytt.

Skulle ju vilja öppna en webbshop eller nåt men vet inte hur man ska gå till väga.



Quad racing är när man åker 4 hjuling :-) Så själva fordonet är ju dyr att köpa och säkert skyddskläderna med. Vet dock inte vad det kostar att träna. I början på BMX är det väl inte så dyrt utan det blir ju mer sen när hon kommit in i det hela och köpa ny cykel och sånt. Sebbes cykel är en bra nybörjar cykel om man köper nytt styre sa en pappa vid banen. Så jo det är dyrt med aktiviteter till barnen. Men vill gärna att hon börjar för att reta en viss person :-D



Barnen börjar den 18 augusti men under 3 veckor så har Bella inskolning och då är det inte så långa dagar.



Jag ska vara hos tandläkaren 9:40 så det är tidigt :-) Försökte sätta Liam i bärsjalen men han ville inte. Vill slippa ha vagn på bussen.



Usch vad klockan springer iväg. Tyckte det var en timme sen man gick upp och då var hon runt 8 och nu är klockan snart 12.

2009-08-03 @ 11:53:48
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad glad jag blir att du tyckte om presentern! Puss

2009-08-04 @ 17:37:08
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ångrar lite att jag sålde Liams bärsele speceillt vid såna här tillfällen :-) Den är ju lite lättare att handskas med en bärsjal för där ska du ju hålla på knyta och greja. Men det gick bra iallafall ner. Sen vid tandläkaren ville han inte sitta.



Jaså så du ska också få besöka va tant röd denna vecka? :-D Får väl besöket vilken dag som helst troligtvis på torsdag.



Kram

2009-08-04 @ 18:08:26
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: JessicA

Hejsan!



Blev det Into the wild? Den är så bra!! Jag vet inte vilken klänning du menar...den blommiga kanske? Inte ska du vara avis på min kropp..hehe...en hel del photoshop där ;P

Vad roligt att din dotter gillar att fota. För min del har det varit väldigt tufft att lära mig om kameran, jag kan inte den än. Jag fotar inte så mycket som jag gärna skulle vilja göra, tidsbrist. Sen är det en hel del photoshop oxå som tar en himla tid att lära sig men övning ger färdighet =) En hyffsat bra "nybörjar" kamera som jag började med är en Canon Eos 400D...hyffsat billig och tar bra bilder, kanske vore nått för din dotter?



Ha en undertbar solig dag!



/JessicA

2009-08-05 @ 11:12:19
URL: http://jessica4you.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0