Fullsatt på bio en fin sommardag




Igår va jag och Sofia på bio och såg "Sommaren med Göran". Jag skrattade 75% av tiden så det va en riktigt bra svensk film om man gillar Peter Manusson och David Hellenius. Dem ihop är ett vinnarkoncept tydligen, för så fort de gör nåt tillsammans så blir det så jäkla roligt.

Om ni gillar svensk film och komedi så gå och se den. Ni tänker säkert att den kan ni se hemma på teven. Visst kan man göra det för det är ingen biofilm. Men som sagt film ska ses på bio om man inte har en filmduk och ett superbra surroundhögtalare hemma.

Idag skiner solen igen och jag skulle bara vilja åka till Sunnersta idag och lägger mig där vid vattnet och mysa, men har tyvärr ingen bil. Men Linda har sovit här inatt så vi ska väl hitta på nåt idag. Linda har tagit ett stort steg i sitt liv och jag får så mycket inspiration ifrån henne. Vi gör små val varje dag, men det är de största valen som är de jobbigast men oerhört viktigt såklart. Men man ska alltid gå efter magkänslan och känns den rätt så go for it!

Det finns dagar som är som trappor, man måste välja om man ska gå upp eller ner.

Den verkligt lata människan kommer ingenvart. Den ständigt upptagna människan kommer inte mycket längre

Kommentarer
Postat av: Saga

Synd att vi inte hann ses innan du skulle iväg... Men vi får se till att ta det när du är tillbaka sen :-)



Jag håller på att kika lite på barnförsäkringar och tänkte höra om du har några tips (för du har ju säkert kollat på det nyligen) Något speciellt du anser att man ska tänka på? Tycker att det är en djungel när man försöker jämföra alla olika försäkringar som finns...



Hur länge skulle du vara borta den här gången?



Kram kram

2009-08-06 @ 14:21:57
URL: http://mammasaga.blogspot.com
Postat av: Anonym

hejsan! sugen på en ny design ? kika in hos mig :P

2009-08-07 @ 11:01:20
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0