Vårtecken?


Krokus

snödroppar

Hej på er allihopa! Har inte haft lust att skriva så mycket den här helgen. Det har varit en solig och skön helg och tagit promenader varje dag och njutit en del av solen, men jag tänkte på det igår att jag har inte sett en endaste tussilago i år. Jämt när jag bodde i Tobo så såg man ju efter kanten när man gick det gula som lyste. Är det någon som har sett vårtecken. Krokus är de enda blommorna jag har sett.
 
Jag har haft besök av lilla Maiky här över natten medans matte och husse fick mysa ifred.
Linda och Fredrik va här igår och tittade på Robinson med oss, så jag tog fram chokladbollarna jag hade i frysen som vi satt och snaskade på till kaffet. Äter aldrig chips eller ostbågar som de flesta äter framför teven på helgerna, för jag tycker inte om det. Har ätit det så mycket, så man har fått avsmak. Jag älskar cashewnötter, men de är sjukt dyra i kilopris.

Imorgon kommer äntligen Elias pappa hem till Sverige och hälsar på oss. Då fyller ju Elias 6 månader. Tänk att det är 6 månader sen han kom ut! Helt otroligt va tiden går fort. Nu ska jag pröva om han vill sitta i hoppgungan eller om han för liten.

Hoppas ni alla har fått en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0