Sandviken-Borlänge-Norberg-Uppsala

Nu är det dax att uppdatera lite igen. Igår var vi o hälsade på min mamma o Erik i min hemstad Sandviken, så de fick träffa Elias för första gången. Ska lägga in lite bilder på det sen. Hon blev så glad när hon fick se prinsen och det blev mycket kort fotade på honom med oss allihopa. Systersonen var där och han va jätteförkyld och jag ville inte att han skulle hålla i honom, för det räcker att han är så förkyld som han är och tänker lite på det här med prat om rs-viruset.

Efter flera timmar hos dem åkte vi vidare till Gävle för att sova på vandrarhem, för vi skulle vidare till Borlänge dagen efter och T skulle göra lite affärer där. Då passade jag på o gå i kupolen och shoppa lite. Blev imponerad av att den lilla orten har ett sånt stort köpcentrum, så det tog sin tid att gå igenom alltihopa. Köpte lite nytt åt mig på Ginatricot ett par tights som ser ut som jeans (kommer inte i mina snygga jeans) och en enkel svart klänning. Är så less på att gå i mina byxor som jag hade när jag va gravid. Har 4-5 kg kvar till min matchvikt det får jag banta bort när jag inte ammar längre. Köpte självklart lite kläder till Elias både bodies och mjukbyxor och ett par byxor som såg ut som jeans men det är gjort av annat mjukt material. Ska fota han i dem sen.

Mörkret föll tidigt idag för att det har varit dåligt väder och resan hemåt gick runt 17, men vi tog vägarna förbi T:s mamma som bor i Norberg, så hon fick träffa sitt barnbarn. Ryktena gick att vi va på väg dit och snart va hans syster och hennes barn där och träffade honom för första gången och självklart blev han fotad och alla ville hålla i han.

Hemgång  för att ta avsked av min dotter som ska åka till Teneriffa inatt. Är så avis att hon ska till värmen och ljuset. Vem vill inte bort från mörkret och regnet! Men nu kan jag uthärda både drivis, storm, när man har en sån söt liten prins att mysa med om dagarna.

Oj oj va trött jag är skulle ha gått o lagt mig för längesen! Go`natt!

Kommentarer
Postat av: pluttsan

låter som en mysig tripp. hopas du hade kul..

ja du jag vete faan hur jag orkar träna hmm, skall köra på idag igen, igfår blev en bra träning körde så de rök haha, magen satte ej stopp.men kondisen gjorde de. hihih..



vi får ta å spika ngt snart , annar hinner vi aldrig ses hahaha. pöösisar.... catta

2008-11-11 @ 17:06:58
URL: http://pluttsan.bloggagratis.se/
Postat av: pluttsan

god kväll. hjahah såg ditt inlägg presic när ja skulle släkaner datan hihih.

ja de finns att köpa i två pack. brukar ligga lite off i butiken ej bland bröd.. tror packetet är genomskinligt o orange.. kan ta kort på de sen.. hoppas du hittar..



du skall grilla de i en toast typ så gött de då blir.. pöös o natti catta

2008-11-11 @ 23:31:44
URL: http://pluttsan.bloggagratis.se/
Postat av: catta

ååå aså söta dina tjejer e





pöös

2008-11-12 @ 23:54:49
URL: http://http://pluttsan.bloggagratis.se/
Postat av: catta

ååå aså söta dina tjejer e





pöös

2008-11-12 @ 23:55:25
URL: http://http://pluttsan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0