Nu är vintern här...



Det är inte ofta jag skriver här men nu måste jag bara prata lite om vädret. Nu har vi fått vinter och en riktig sådan! Tänk om det hade varit julafton imorgon vilken julstämning vi hade fått då. Snön yr utanför och det ligger massor på min balkong. Kanske ska fota en bild på det mysiga och sätta dit min slinga där.

Det är tur att man inte har beställt en resa idag med inställda flyg och förseningar för det finns bara en landningsbana. Nog för att jag allt vill resa bort från kalla Sverige men det kan man göra när man har lessnat på vintern. Just nu tycker jag det är sååå mysigt bara! Sen är Elias lite för liten att flyga just nu tycker jag.

Kommentarer
Postat av: pluttsan

heej gummsan, hur mår ni. har lillkillen vuxit mycket???

vi måste verklinge sees snart, får nog bli till efter jul, då de är full rulle, om vi inte ta en dag o julhandlar lite mm... pöös cattta

2008-11-25 @ 12:19:36
URL: http://pluttsan.bloggagratis.se/
Postat av: Christina

Heeej!

Allt väl? Ja visst var det mysigt med snö..ett tag,nu e det borta igen.

Kram

2008-11-29 @ 10:43:16
URL: http://leonletizia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0