Båtluffa i Grekiska ö-världen


image62
Santorini

image61
Mykonos

image64
Antiparos

Så dålig jag är på att skriva av mig här. Nu är det så mycket som kommer att hända framöver. Jag, Sofia och Thomas kommer att åka till Aten fredagen den 23 maj kl 6.20 och tillbaks 2 juni runt kl 14. Roligt att ha något att se fram emot och den här gången är jag och T bättre förberedda än Costa Rica resan. Nu åker vi när det INTE är regnsäsong och vi har tittat på resrutten flera ggr nu. Det vi har sagt nu är att det blir Santorini, Naxos, Paros och lilla Antiparos. Vi får se hur mycket vi hinner. Vill inte stressa igenom den här resan som förra. Den här gången ska  jag vara mer uppmärksam på mina väskor, pengar och kamera. för jag VILL ha min drömsemester som jag inte fick förra gången.

Linda: Du kommer oxå få göra något kul snart....känner det på mig, för när du har fått ngt i huvudet så genomför du det. Jag skrev i din blogg att du är ju en Wahlströmare och vi är envisa och ger inte upp i första taget.

Kommer inte att sakna Sverige för tiden kommer att gå så fort. Ska försöka skriva ner resan när jag kommer hem. Thomas har datorn med sig så vi får ha som vana att skriva på den varje kväll vad vi har gjort. Trevlig resa till oss!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag jag känner mig värkligen nere just nu. jag bara gråter så fort jag klivit innanför dörren när jag kommer hem. de känns som jag hela tiden bär på en tung
sten i magen. tack för att du finns och stöttar mig. jag hoppas allt vänder snart. är så glad för din och fias skull att ni ska få åka till grekland. puss älskar dig

2008-05-20 @ 19:08:05
URL: http://liwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0