Tro, hopp och kärlek

Skriv om tre personer du älskar och beskriv varje person med nårgra ord.


Linda- En smart, rolig och vacker tjej som har haft det tufft med sin sjukdom under sin uppväxt men ändå varit så positiv oftast. Du ställer upp och lyssnar och uppmuntrar o kommer med goda råd när man har det jobbigt i livet. Du är ljuset i mitt liv och kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.Älskar dig gumman!

Sofia-  En lika smart, rolig och vacker tjej som står stadigt på jorden samtidigt som hon drömmer sig bort ibland. Hon har stora krav på sig själv och är väldigt målinriktad. Hon engagerar sig i projekt och pushar mig att göra saker som jag gärna skjuter fram annars. Hon är varm fläkt som ger mig energi när jag har tappat gnistan. Du är ljuset i mitt liv och kommer alltid ha en speciell plats i mitt liv. Älskar dig gumman!

Elias- Mitt tredje barn och första son. Vet inte så mycket om din personlighet än, mer än att du är bestämd och envis och du charmar alla med ditt leende. Och du är självklart ljuset och är lika mycket älskvärd som dina systrar. Älskar dig så!


Skriv om tre personer som du saknar och beskriv personen eller saknaden med några ord.

Min mormor - En go, snäll och omtänksam livsnjutare

Erik - Som du var förut med mycket humor och sportig man
En mamma som ska finnas för en när man som mest behöver en- om man ändå kunde välja sina föräldrar


Skriv om tre saker du vill ska hända i ditt liv och beskriv varje sak med några ord.

Lycklig framtid - Hälsa Att vi alla får vara friska

Kärlek - Visa känslor  Förhoppning om att hitta en partner att dela allt med

Pengar - Löser en massa problem Gör inte livet perfekt men det hjälper en på vägen.

Jag utmanar Linda, Sofia, Pernilla, Catta


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Har du inte en partner att dela livet med?

Ska försöka göra utmaningen ikväll sen

2008-12-15 @ 12:35:42
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Usch vad tråkigt. Människor är som pusselbitar, det finns alltid 2 som passar ihop :-) Så hoppas du finner den rätta!

Kram på dig

2008-12-15 @ 13:56:17
URL: http://sebbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0