Myskväll










Tack för en trevlig lördag Linda det måste vi göra snart igen. Drack inte så mycket vin men gott var det med vitt vin och sprite. Känner sig så nyttig med alla grönsaker som man dippar istället för chips. Brieost på pepparkaka är supergott och räkor och vitlöksbröd ännu godare. Det blev lite spökhistorier såklart under kvällen; alltid lika roligt att berätta om saker från förr i tiden.

Senare kom Fredrik och hans kompis och då spelade vi Jeopardy och lite pokerspel; en bra avslutning på kvällen. Elias var supersnäll hela tiden och hängde med på allt. Fredrik klarade inte riktigt av att sätta på en blöja, men nästa gång gör han nog det. Då ska han byta när han har bajsat...hehehe

Idag är det andra advent och ännu närmare jul. Tur att jag inte behöver springa runt i affärerna för att hitta julklappar. Det finns ju enklare knep att göra det på.

Nu ska jag titta på Grey´s Anatomy som jag har spelat in. Tänk om man hade såna trevliga arbetskamrater som de har, då skulle man stanna på ett jobb länge.


Kommentarer
Postat av: Linda

hej tror du han kan fota den här veckan? puss

2008-12-08 @ 14:34:56
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Christina

Hej!

Allt väl?

Jag har utmanat dig..kolla på min sida.Trevlig lucia.Kram

2008-12-13 @ 09:42:47
URL: http://leonletizia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0