Julafton är nära nu



Nu ska jag peppa mig att vara nyttig fram till julafoton åtminstone. Igår försökte jag få i mig kycklingsalladen för tredje gången men det började bli lite mörk och smakade illa och då gjorde jag pannkakor som inte är så nyttigt! Har ju bara 3 kg kvar till min målvikt och det är dem tuffaste kilon såklart, men till sommaren 2009 ska jag väl ha fått bort dem.

Sofia ska få ett träningskort i julklapp (hon vet att hon ska få det så jag kan skriva det här) så hon jag ska pusha varandra till att vara nyttiga och träna. Men nu har jag känt mig trött i flera dagar och det beror väl på att jag är förkyld och mensen har kommit för andra gången den här månaden. :-( Så nu känner jag inte alls för att träna för det bara snurrar i skallen på mig. Elias har varit lite orolig om natten och har svårt att komma till ro innan kl halvtvå!! Så det är inte så konstigt att jag är så trött! Nu sover han som en stock och flera timmar och då skulle ju jag passa på o sova med, men då sitter jag här istället dumma jag.

Han skulle behöva komma ut innan det blir mörkt, men det mörknar ju så tidigt så det hinner vi väl inte. Gillar inte att det är mörkt jämt! Visst det är mysigt men vill att det ska vara ljust längre. Snart vänder det och går mot ljusare tider, men det dröjer några månader innan det märks. Jag skulle vilja fira julen utomlands en dag. Det är en dröm jag har. Nu hör jag att lilleman har vaknat till.

Kommentarer
Postat av: Jessica med liam o engla

haha, usch ja, jag vägrar oxå bli en grå mus. TUR att det går att färga o fixa med håret :-)

och gud ja, att mani nte skaffar barn för att bli vackrare det kan jag skriva under på. Mina stackars tuttar existerar inte, stl.75a i bh är för stort efter amningen, haha.



å va gullig du e! mEn du vet hur det e, man har en målbild för sig själv som man vill uppnå.. Jag känner att jag har ca: 3kg kvar (precis som du, nu jäklar, till våren tar vi dom kilona!) inna jag blir nöjd. Jag försöker äta någurlunda, men i juletider e det svårt....

VV är viktväktar lådor, sån där trist mat man hittar i frysdisken på ica fniss nåt jag bara stoppat i mig mest för att jag haft brottom!

Ha en mysig jul!

kram

2008-12-19 @ 12:41:54
URL: http://liamengla.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0