Stuttgart





image24image21image22

Ännu en helg har passerat och tillbringat den i Stuttgart hos Thomas den här gången. Tänkte först inte åka för vi har tjafsat så mycket men som han sa förut så brukar det ju bli bra när jag kommer dit och så blev det.

Han har skämt bort mig med middagar ute och ätit väldigt gott och druckit en hel del weissbier så magen har svullit upp som en ballong :-) Men som sagt vi har pratat och pratat och ätit och spelat biljard en dag och där var jag inte alls på G och thomas briljerade med sin spelning. Han har talang där tycker jag. Men fotbollsspelet första kvällen var jag ett snäpp värre. Nu har vi sagt att vi ska köra en ny femkamp den förra blev oavgjort har vi kommit fram till. Vi har verkligen inte varit  tråkiga den här helgen och thomas har lättat på plånboken och köpt massor med drinkar och jag visade hur det ska gå till på dansgolvet =) Han tycker jag ska satsa på dans att jag ser proffsig ut.....fick nåt ryck och körde typ av stepp och hoppade på stället och thomas härmade mig...jag hade skitkul då. Det var det sista stället innan vi gick hem med bara turkar på men det var bra musik, bättre en den andra stället som de spelade bara housemusik.

Nu är man hemma igen i sin tomma lägenhet för min kära Linda har ju flyttat hemifrån så det är så tyst. Saknar henne väldigt mycket!!! Ska åka dit imorgon och se hur fint dem har fått. Synd att jag inte var med henne när hon flyttade men hon fick bra hjälp hörde jag. Nu ska jag betala tråkiga räkningar så man kan bo här ett tag till. Snart är det jul oxå så man ska köpa juklappar har fått lite förslag men det är ändå inte lätt vad man ska köpa. Men alla ska vara nöjda innan det är klart.

Kommentarer
Postat av: Linda

är de tommt mamai? :( de verkar som du hade en bra helg iaf, de var väl skönt! vi syns ikväll, de ser jag fram imot, tänkte bjuda på nått gott. puss

2007-11-28 @ 11:36:42
URL: http://liwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0