Fredag och mys



image10

Idag är det fredag och min andra kära dotter kommer hit idag! Vi har väl inte setts på flera veckor nu! Det går alldeles för långt emellan, men ikväll ska vi mysa och titta på idol och äta godis. Kan inte låta bli och titta på idol på fredagar...de har så starka personligheter en del av dem. Har mina favoriter och det är "fröken Jensen" och Daniel för de är bäst helt enkelt. De är så goa när de ska visa hur det kan gå till när man ska dejta. Min Linda och jag pratade om dejt igår och hon säger att jag måste våga att göra sånt, men jag vet inte om jag vågar! Jag är inte så feg annars på saker men då ska det vara typ ngt fysiskt man gör då...typ bowla eller går ut och dansar man behöver ju inte gå på en klassisk middag ihop för då kan det bli stelt om man inte vet va man ska säga. Inte för att jag är rädd för tystnaden...inte med den man känner iaf. Men kolla in det här videoklippet så ser ni va jag menar va gulliga de är från idol

Kommentarer
Postat av: Linda

kul att du verkar gilla att blogga mamamsen. och du de där med att dejta, de kommer ;)

2007-11-09 @ 12:45:57
URL: http://liwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0