Feeling good



Min nya frisyr som jag fick av söta Sandra på Hairmony. Hon klippte av säkert 6-7cm.
Har inte haft lugg på flera år. Tycker ni att jag passar i lugg?
Nu är det din tur Pernilla att visa hur du blev....;-)



Jag hade ju tänkt jag skulle göra ett långt uppehåll här,
men nu är jag på så bra humör och kan inte låta bli att skriva.
Får se hur länge man får vara det.
Det är ju bara ett par veckor kvar till nästa pms.
Solen och ljuset gör ju att man blir pigg trots min dåliga sömn som
jag har haft i en vecka. Lite sömn=fler rynkor.
Elias är i någon utvecklingsfas eller kanske ännu
en tand till på väg eller så vill han bara ha närhet. Jag är glad att jag
får vara pigg trots allt och på ett himla bra humör.
Va allt går mycket lättare när man gör något. Inget känns ansträngt
och till och med dammsugningen är en piece of cake och nästan roligt när
för man får röra på sitt slappa hull. När man inne i en sån här period borde man
ju putsa klart resten av fönstren, för jag hade inte lust förut när jag bytte till sommargardinerna.
Får se va jag har har för energi imorgon. Den kanske är som bortflugen då.

Har tappat hälften av mitt hår så det ser inte så bra ut längre.
Det har inte varit klippt på flera månader och det har inte varit i bra
shape på länge. Idag när jag såg mig i spegeln så tänkte jag nu får
det banne mig vara nog med denna spegelbild. Så jag bestämde mig för att nu
måste det ske en förändring.
Så jag tog jag mig in till stan på en fruktansvärt
varm buss. Varför kan de inte ha fläktarna på när de INTE har AC på bussarna.
Man blir ju illamående av den varma fuktiga luften och man kan känna andras
andedräkt fast de inte sitter i närheteten.
Bävar inför sommaren om jag måste åka
buss! Hoppas jag får låna T´s bil lite då och då.

Sitter med ett glas vitt och har ätit en god sallad som jag köpte idag. Det var inte igår
man satt med ett vinglas vid datorn. Det är som på den gamla goda tiden som man brukar säga.

Kanske jag ska ut och roa mig imorgon och mjuka upp mina rostiga ben på dansgolvet.
Agneta ringde ikväll och tyckte det var dax för mig att komma ut i nattlivet igen.
Har inte haft någon längtan alls efter det, men why not tänkte jag.
Om T är ute ikväll o roar sig så ska väl jag oxå kunna ha lite kul.
Jag mår bra och T kan passa Elias och han äter ju välling inför natten.
Finns egentligen inget hinder för att jag INTE kan gå ut.
Kanske blir det Blue Moon bar som öppnade förra året här I Uppsala.
Är så trött på Flustret som jag alltid gick på förut.
Hoppas jag har samma lust imorgon som jag har nu, för då ska jag visa
hur det går till på ett dansgolv
.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe har ju lagt in nya foton på frisyren på bloggen :-P

Ska uppdatera lite på inlägget, Liam är så gnällig nu ikväll. Tror han har väldigt ont i tandköttet för han är verkligen supertrött men han gnager på nappen och är jätte ledsen men nu sover han.

Eh jag kommer inte ihåg när jag färgade sist om jag la i slingor eller om jag struntade i det. Men måste färga om för jag har en sån snygg utväxt.

Ja vi får ta nån fika...

2009-05-08 @ 21:59:33
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: ia

hej! tycker faktiskt du skulle bett om en snelugg eller bara klippt som du brukar! men en lugg växer ju ganska snabbt också.

2009-05-08 @ 23:23:30
Postat av: Helena

Ok tack IA för ditt svar. Jag tycker det är så skönt med lugg och roligt med omväxling. Kanske jag låter det växa ut så småningom, men just nu kör jag på det här. :-)

2009-05-09 @ 00:09:36
Postat av: Madeleine

Åhåhåå se du är nog lite blogg beroende ändå ;-)

Hoppas att du kommer få det jätte kul imorn om du går ut, det tycker jag du förtjänar :-)

Du var jätte fin i lugg :D

Trivs du??

Kramar

2009-05-09 @ 02:00:03
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: Linda

Fint det blev mamma! Tjockoch fint :) Själv fyndade jag en skjorta, en stickad väst och en kjol på Gina Tricot idag för bara 49kr/st! Ha en toppen kväll! Puss

2009-05-09 @ 19:21:20
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Jessica

svar: Vad roligt att du gillade bilderna! Jag har väl fotat i snart 1 år tror jag så jag är väl mer eller mindre nykläckt. Det kostar tyvärr mycket att gå till en fotograf. Tänk all utrustning som kostar skjortan tex, kan förstå att de behöver ta ut vissa priser men när det kommer till flera tusen går det för långt! Jag har fotat några barn problemet är att de inte sitter/står still ;)Men det är jätteskoj när man får se barnen skratta ect.



/JessicA

2009-05-10 @ 18:08:48
URL: http://jessica4you.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har haft en underbar helg! Hur har du haft det? Jag tänkte kanske komma och hälsa på i morn, går det bra?

Sitter på jobbet och är så förvirrad just nu för jag har fått nya arbetsuppg här på jobbet på morgonen. Jag ska inte längre vara säljare, jippi! jag ska vara mötesbokare. Det känns skit bra! Fast nu har jag massor att lära och är helt förrvirad, men det är kul med nya utmaningar ;) Puss

2009-05-11 @ 09:58:34
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Christina

Hej...Tycker du passar i lugg...har oxå tappat en del hår, inte så kul men det kommer ju tillbaks...kram

2009-05-12 @ 19:08:56
URL: http://leonletizialucas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0