Vårruset



Idag när jag tränade så kände jag mig stark
så nu funderar jag på att ta din plats Sofia i vårruset.
Du kan ju ändå inte vara med gumman nu när du har
inflammation i benet din stackare :-(

Vårruset är den 1 juni i Uppsala och det är verkligen en
stor folkfest trots att det bara är för tjejer. För några år sen
gick det ett lopp som hette Maja Gräddnos och jag var med
i det och fick en supertid tycker jag, 5 km på 29 minuter.
Jag har inte tränat mycket direkt den senaste tiden,
men jag struntar i en bra tid och är med bara för att det är roligt
och för det är fin sträcka man springer. Sträckan följer längs Fyrisån
och om det är sol så är det bara att njuta om jag inte orkar springa.

Nu har jag något att se fram emot och ska försöka träna
några ggr innan loppet, men jag ska inte köra slut på mig.
Det här är litet förlopp inför det stora loppet TJEJMILEN
Söndag den 30 augusti kl 12.
99 dagar kvar :-)


Kommentarer
Postat av: Saga

Kul med vårruset, själv skulle man ju knappt orka gå det, hehe. När jag var liten så sprang jag och mamma det när det kallades Maja gräddnos loppet :-)



Jag har faktiskt inte köpt det ännu, hur ser dom ut? Har du något foto eller så? I så fall kan jag ju kolla på dom.



Kramar

2009-05-24 @ 13:54:50
URL: http://mammasaga.blogspot.com
Postat av: emilia

Spring vårruset det är en jätte rolig grej!

Sv: nej nej ta det som en komplimang på att du är snabb! ja jag ska prata med min tränare om det så återkommer jag på hur det blir!

2009-05-24 @ 17:41:45
URL: http://enmilia.blogg.se/
Postat av: Saga

Toppen om du mejlar bilder så kikar jag på dom. (En badbalja har vi redan köpt) Mejladress du kan använda är: [email protected]



Imorgon ska jag fika med Linda, det ska bli super trevligt =)



Ha en trevlig kväll!

2009-05-24 @ 18:32:21
URL: http://mammasaga.blogspot.com
Postat av: Christina

Hej...Vad kul, klart du skal vara med i vårruset...duktigt av dig!

Jag älskar att träna och röra på mig men det där att springa har inte varit min grej.

Glömde svara din fråga hur lång jag är 1,68. Du då?

Jag gick inte så mkt upp med någon av mina graviditeter så för mig har det mer handlat om att ej gå ner för mkt när jag ammar...alltid något problem..gå upp i vikt,hålla vikten eller att gå ner.

Du ser ju inte ut att behöva gå ner, men det är ju sånt man känner själv, man vet ju hur man är när man mår bäst. Kram kram

2009-05-24 @ 20:36:50
URL: http://leonletizialucas.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Hehe han har redan fått smak av god saker. Så fort vi ska fika så skriker han och vill ha.

Det blir ner till Göteborg i sommar. Har hängt lite på en tråd eller vad man ska säga. En klasskompis till Izabella vars pappa skulle boka hotell åt oss eftersom de bjöd med oss. Nu är det bokat och vi behöver inte betala något. Eller ja inte för hotellrummet. Åker på en mån och kommer hem på tors.

Kommer på på Skandic hotell så ska vi köpa göteborgspasset så får man åka gratis buss, spårvagn och lite andra erbjudanden. Tur att både jag och cribba tog våra skattepengar nu till midsommar :-) Kanske åker förbi Ullared på vägen hem men vi får se.

Kul att du ska springa vårruset. Maja Gräddnos gick jag med mamma och min syster för flera år sedan. Synd att de tog bort det. Hade vart kul och gått med barnen.

Nä nu ska jag baka kladdkaka med mint :-) Slurp!

2009-05-25 @ 12:51:23
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sorry, jag har vart så dålig på att svara på komentarer nu ett tag.

Hoppas det är bra med dig och elias.



Sv:



Jag tycker också att magen var söt, men när jag var gravid så tyckte jag att jag såg ut som en knubbsäl eller nåt.



Apelsiner gillade jag inte, tror philip tyckte att dom var för sura hehe...

Det var päron som gällde för min del. Även doftljusen skulle lukta päron hahaha

2009-05-25 @ 21:15:02
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: Madeleine-änglamamma

Tack för den, ja artikeln blev jätte lång och bra! Känns bra att kunna ha gjort ngt bra åt det här sorgliga.

Att ha gått ut med min story har varit skönt för min bearbetning samtidigt som det är lite jobbigt när människor kommit fram till mig i affären.



Tack, jag gillar min hårfärg nu :D

Trodde du var blond och inte råttfärgad!

Koppar röd är fint men jag e lite allergisk mot röd hårfärg tyvvärr...



Kramar

2009-05-25 @ 21:55:20
URL: http://middemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0