Jag tror på spöken :-)



Inatt vaknade jag kl 5 och kunde inte somna om. Min hjärna går på högvarv och tänker på massor av saker nu. Vill bara flytta från den här tråklägenheten och till ett hus NU så man får tomt till sommaren. Det är fortfarande frågetecken som måste lösas som lån och är det största frågetecknet annars kan vi INTE köpa huset och då blir både jag och Sofia besviken. I psyket är jag på väg härifrån redan och tycker att allt suger nu och vill inte ens städa här längre, men MÅSTE såkart. TÄNK om allt går åt pipsvängen.

Vi fick en ritning från kommunen på området där huset står, för vi vill veta om man kan bygga ytterligare på tomten som en carport kanske. Det är lite otydligt beskrivit MEN huset kan vara byggd på en gravplats! Jag som är så vidskeplig när det gäller sånt! Jag vet att det spökar i andra hus OM hus har byggts på gravplatser. Vill få konstaterat att det inte spökar där av ägarna som bor där nu. Nu skrattar ni säkert och tycker jag är fånig. Ok det kanske inte är några farliga spöken utan snälla bara...hihi...nu börjar jag svamla och fåna mig.

Måste ut på promenad nu när solen skiner som mest! Hoppas ni alla får en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

När jag bodde hemma hos mamma så spökade det i lägenheten :-) Eller ja det hände mysitiska saker iallafall. Mamma hade ett skrivbord i sitt rum och lampan var svår att tända för den satt under hyllan. Rätt som det var så tändes den när mamma hade gått och lagt sig. När jag låg i mitt rum så hade jag min stereo i bokhyllan som stod på andra sidan rummet och rätt som det var så sattes radion på. Trodde jag låg på fjärrkontrollen men den låg i bokhyllan. Hört nycklar som skramlar. trodde det var mammas sambo för han hade sina nycklar satt i byxan och den skramlade när han gick men när jag öppnade dörren var det kolsvart och alla låg och sov. Så jag vet inte vad som hände. Vi brukar säga att det är min pappa som var och tittade till mig :-)

2009-03-18 @ 13:04:23
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hade också velat få konstaterat ifrån ägarna att det INTE spökar i något hus.

Man vill ju inte gärna ha andra energier runt sig som inte hör till en själv på något sätt...



Kram, o hoppas att det löser sig för lån o allt snart

2009-03-18 @ 20:50:11
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: Christina

inte alls konstigt om du vill kolla det...skulle gjort detsamma...så du kan sova gott;0)

Hoppas allt går vägen, håller tummarna.

Kramis

2009-03-18 @ 21:13:12
URL: http://leonletizialucas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0