Grattis min goa tjej 17 år idag!


Min vackra dotter 17 år idag

Idag fyller min yngsta dotter 17 år! I can´t believe it! Det är alltså 16 1/2 månad mellan Sofia och Elias och 20 år 9 månader mellan min äldsta dotter och Elias. Trodde aldrig att jag skulle få ett till barn och en ordentlig sladdis dessutom. Igår sa min äldsta -mamma skaffade du dig ett till barn för att slippa känna dig gammal....hehe..hon va ju ironisk såklart.

Ålder är ju en siffra på papper bara och hur man känner sig är en annan sak. Till sinnet kan jag känna mig som jag är 20 fortfarande, men min kropp säger en annan sak. Särskilt efter min sista graviditet. Min kropp tog mycket stryk både rygg och i fogarna den sista månaden, men jag tar mig sakta men säkert tbx känner jag. Jag har ju alltid rört på min kropp och mår bra av det psykiskt och blir piggare. Men nu blev det för mycket om mig helt plötsligt.

Grattis till Dig min gumman!! Det är inte alltid lätt att vara tonåring och känna en press på sig från både skolan, vänner och samhället med ett speciellt kroppsideal. Men jag vet att du har bra självkänsla och du är en oerhört stark tjej. Vi Wahlströmare är ju kända att vara starka kvinnor och det visar du bra. Jag måste skryta lite om dig...varje gång jag hör att du har haft ett prov  i skolan så säger du att du har fått mvg. Jag blir så stolt när jag får höra det och du har väldigt höga ambitioner. Du säger att du vill bli arkitekt och du sätter upp många mål och du kommer göra allt för att komma dit. Jag kommer alltid att stötta dig i livet va du en gör. Jag kanske inte håller med om allt, men jag kommer att finnas vid sida så länge du vill det. Älskar dig så mycket! <3 

Det här står på hennes blogg...sofiaamalia.blogg.se


Jagser fram emot att...

  • springa i sommar och få bästa resultaten ever - Vårruset, Blodomloppet, Tjejmilen och fler ska lopp ska det bli!
  • tjäna pengar som tusan i sommar.
  • åka till Thailand i vinter.
  • gå på festival för första gången.
  • åka till Gotland en vecka förhoppningsvis.
  • ta studenten och festa stenhårt.
  • ta ett sabbatsår efter gymnasiet och resa jorden runt.
  • börja på KTH (Kungliga Tekniska Högskolan) i Sthlm så jag äntligen får hålla på med det jag älskar - arkitektur!
  • efter en fem år lång utbildning bli färdigutbildad arkitekt och ge mig ut i arbetslivet.
  • få rita mitt eget hus som kommer ligga vid vattnet.
  • efter några år i arbetslivet så kommer jag ha pengar som smör.

Hihi, det finns då mycket mer jag ser fram emot, det här bara några utav punkterna.


Kommentarer
Postat av: MissC

OJ oj, vilken FIN/VACKER dotter du har!! Vilka ögon!! Hon är en riktig hjärte krossare ;)

Ja, hon har ju å brås på också.. ;)

2009-03-21 @ 22:45:49
URL: http://misscsus.blogspot.com
Postat av: Helena

Tack tack MissC! :-P

2009-03-22 @ 13:08:08
Postat av: Daniel Grön

Tjena sex ?

2011-10-09 @ 02:33:25
URL: http://K.k.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0