Nionde månaden och magen nu


Jag tyckte inte jag hade så stor mage när jag va gravid i jämförelse med andra, men nu när jag tittar på bilderna, så tycker jag att den är jättestooor! Tänk va magen är elastisk och kan gå tillbaks till det normala igen. Ja ja jag har inte den perfekta magen än för när jag står på alla fyra och stretchar ryggen då ser man lite av magen hänger ner. Det är tur att den inte gör det så mycket när jag står. Har äntligen fått tränat lite idag så jag mår bättre och blir lite piggare.
Har gått i en dimma länge nu och känns som jag vill gå i ide och inte komma ut förrän våren är här på riktigt. Jag tycker vintrarna blir jobbigare ju äldre jag blir. Jag är verkligen ingen vintermänniska om jag inte ska åka skidor annars älskar jag sommaren. Vill till solen nu! Mitt blekansikte vågar man knappt visa ute längre. Ser mer död än levande ut :-)

Jag tittar på sista-minuten-resa varje dag och vill iväg nåstans. Någon som vill hänga på?



Håller i en basketboll :)

Nionde och den tyngsta månaden okt -08


Magen idag mars -09


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nej ja tycker inte att det är ett dugg jobbigt :)

Jag hann o känna sparkar som bara den :)

Vill gärna höra fortsättningen...



Kramar

2009-03-28 @ 15:16:51
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hehe ja jag får ta fram den men vet ju inte hur snabbt det blir resultat. Men tror den har lite effekt men som alla andra träningsredskap de har så är det alltid dieten man måste ändra också.



I helgen så har vi idag vart på fotboll och nu håller vi på i köket. C har hållt på där hela dagen.

Imorrn är det babysim och leksim igen och sen hem och jobba i köket. Barnen ska sova hos mormor ikväll igen utom Liam då. Men skönt att ha ett barn hemma bara. Så länge han är glad och snäll :-)



Vad gör du i helgen?

2009-03-28 @ 16:23:05
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Men guuuuud vad hemskt!!!

Uh när jag kom till lillfingret och nageln var bortsliten kände jag världens rysning i ryggraden...



Mm... man ska nog inte tänka på saker som du skriver för då händer dom på riktigt.

Det är det jag tänker lite på när jag brukade längta tills att få träffa Philip att tänk om det är därför som allt hände...



Man kan ju fundera sig sjuk på vissa saker ibland.

Bläää!!!



Skönt att dina fingrar klarade sig och att ni fick en familjesemester i samma veva...



Jag har varit lång tids sjukskriven länge innan jag födde Philip.

Och innan dess så strö jobbade jag lite var stans men senast var på Löfbergslila fabriken.



Det hände en kompis till mig också att hon fastnade med handen i en maskin i vintras och ingen var i närheten och hon trodde att handen skulle krossas.

Men maskinerna ska ha en säkerhetsgrej att den stannar automatiskt om ngt kommer emellan just för att det ska ske mindre olyckor men maskinen stannade inte.

Hon fick iaf ur handen o armen och klarade sig med stora blåmärken bara...



Usch det är farligt ju...



Hahah ja det är kanske o skada sig på arbetet man ska för att få råd med familjeresorna skratt



2009-03-29 @ 01:17:01
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: annsi

Du har en jätte-fin blogg.Kul att läsa,du skriver bra...

2009-03-30 @ 00:26:16
Postat av: Helena

Åh tack Annsi! Det är inte ofta jag får höra att jag skriver bra, men tack tack!



Ska du inte börja skriva oxå? :-)

2009-03-30 @ 09:40:20
URL: http://helenasliv.blogg.se/
Postat av: annsi

Jag har funderat på att börja skriva,det verkar kul!

2009-03-31 @ 09:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0