Nedgång fortfarande


Elias lika glad som vanligt

Idag vaknade jag på skitdåligt humör! Jag vet va det beror på såklart...

Men blev lite gladare när jag ställde mig på vågen som visade 61.8  kg!! Så lite har jag inte vägt sen kanske högstadiet. Va beror det på tänker jag: det måste vara att brösten har minskat med bröstmjölk sen jag börjat med vällingen. Men till min besvikelse så snuttar han fortfarande på mina bröst på natten. Jag som trodde NU äntligen ska jag få sova hela natten. Han äter bara 100 ml och det är väl jättelite eller? Borde han inte äta 200 ml? Jag har glömt bort hur det va sen mina tjejer va små. På dagen äter han bara en smakportion gröt och knappt någe mat, så om han börjar äta mer sånt kanske han håller sig mättare på natten. Ja va vet jag...alla barn är olika individer och man kan ju inte jämföra.

Ni som har haft småbarn eller har...hur mycket äter/åt de välling när de när de är/var 6 månader??


Nakenfis på fårfällen

För det mesta ett leende på läpparna


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe sån där body med 2008 hade Liam med men den gav jag bort när han var runt 4 månader för då hade han vuxit ur den :-)

Liam får 200 ml välling.

Ammar du först och ger honom välling eller hur gör du? Om du inte ammar innan eller efter så är det ju bara prova höja vällingmåttet. Eller vill han inte ha mer än 100 ml?

2009-03-25 @ 11:21:47
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej..Ja alla barn är ju olika...min pojk är jättesvår med mat men äter mer än gärna både gröt och välling..helst bara det om han får välja.

Försöker och kämpar med mat...välling dricker han till natten...hela 250 ml får han i sig och då sover han till kl.06. Glad och utsövd mamma får han då..;0)

Kämpa på och försök få honom att äta mer innan han somnar med flaskan..för jag antar att det är det han gör el?kram

2009-03-26 @ 20:50:15
URL: http://leonletizialucas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0