Mål i sikte


Idag är det fredag, men det känns inget speciellt alls. Mina dagar känns likadana och jag får aldrig någon helgkänsla och det beror väl på att jag är mammaledig.

Vill att det ska bli varmt ute nu och snön ska vara helt borta. Tycker vi har fått en lång vinter med mycket snö och det beror väl på att vi har haft dåliga vintrar senaste åren med snöslask eller bar mark.

Igår blev det bakslag i husköpet och nu efteråt känns det bra iaf. Det finns alltid en baksida med framgångarna och igår fick vi uppleva den.

Thomas fick veta att han inte fick jobbet i Schweiz och då blir det inget lån såklart. Nu efteråt känns det bra att det inte blir det där huset, för det va lite för lite för oss, men tomten va underbar med en pool på baksidan och knappt några träd i vägen, så sol i stort sett hela dagen. Jag sa: -att det är ödet som betämde att vi skulle vänta tills ett annat hus dyker upp. Och som sagt det är vägen till målet som är mödan värd och det roliga. Så nu fortsätter vi vårt letande för det perfekta läget och huset. Drömhuset som man säger.

Nu ska jag träna mitt gäddhäng :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att det inte blev en jobbig förlust för er att det inte blir av.

Då hittar ni nog ngt snart!Kramar

2009-03-22 @ 19:19:43
URL: http://middemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0