Längtan...



Jag längtar tills det blir varmare ute
Jag längtar tills Elias kan sitta bakpå i en stol på cykeln så vi kan cykla tillsammans
Jag längtar efter våren när man ser den första vårblomman och fågelkvitter
Jag längtar efter någon som vill dela min vardag
Jag längtar efter att springa i skogen igen
Jag längtar efter en större lägenhet eller hus
Jag längtar efter att få resa nånstans (ska göra det snart)
Jag längtar efter något gott att stoppa i munnen

Det är alltid bäst att leva i nuet och inte längta för mycket, bara se framåt men inte glömma just nu. Just nu kommer inte tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Suzannah

fin bilder!

2009-02-22 @ 12:24:55
URL: http://www.suziiee.devote.se
Postat av: Madeleine

Hej, ja det verkar finnas älglöss, usch!

På min blogg har jag skrivit vad som har hänt. Det står i vår resa tills att Philip somnade in. Så slipper jag skriva hela historien :)

2009-02-22 @ 12:55:24
URL: http://middemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0