Så skönt att träna!



Igår tränade jag step up på Friskis o Svettis så skönt att få röra på sig. Men det känns att det var längesen jag höll på med sånt där, så jag hängde inte riktigt med i rörelserna. Jag har alltid rört på min kropp sen jag va liten. Började med balett när jag var 8 år sen har det blivit gymnastik med redskap och tävlade i det oxå. Har dansat jazzbalett, buggat och lärt mig pardans och sist discodans.  Kunde gå ner i spagat och göra volter och nu kan man knappt sära på benen..hehe. Vid kl 17 är det så mycket folk, så man får köa till crostrainers...inte kul alls *ruskar på huvudet* Så jag gick vidare till maskinerna som är sådär tycker jag. Gillar inte det så värst mycket har jag märkt. Gud va jag längtar tills jag kan springa i skogen istället. Får se om jag och Sofia tränar ett pass på workout idag och om jag hänger med i det istället. :-)

Kommentarer
Postat av: maddie

Hej Helena :) lämnar ett avtryck...

2009-02-24 @ 11:17:02
Postat av: Helena

Hej Maddie! Kul att du kikade in och fortsätt gärna läs om mig :-)

2009-02-24 @ 11:32:08
Postat av: Madeleine

Hej :-)

Du såg dem inte för att jag inte hunnit att godkänna dom :-)

Nu finns dom där.



Tack så mycket, vad glad jag blir när jag ser att det finns dom som tycker om det jag skriver.

Det är mitt sätt att bearbeta och det är skönt att man har något som känns bra :-)



Vad härligt med en stug vistelse!

Åhåå jag hade gärna följt med om jag hade haft orken.

Tack iaf vad snällt att du tänkte på mig :-)



Jag har varit i Mora när jag var mindre, i tomteland. Minns inte hur det såg ut men det skall ju vara fint iaf.



Det är absolut hälsosamt att byta miljö då och då.



Ja, jag mailade till danmark och fick ett himlans snabbt svar om tid till läkare osv.

Men det känns lite som att jag måste tänka igenom det här innan.



Jag har ju alltid velat ha den där familjen liksom.

Men samtidigt som jag har slutat att tro så känns det lite som att man måste vara helt säker för man blir ju verkligen själv om barnet.

Tack för att du pratade med henne.

Massa kramar och hoppas att du får en fin dag.



2009-02-24 @ 15:11:44
URL: http://middemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0