Hatar att göra rent badkaret!


Blir galen när jag kommer in badrummet och tittar ner i badkaret och ser inte bara en tjock smutsrand utan massor av mörk sörja som sitter fast efter Sofia har badat. Man kan tro att hon inte har badat på evigheter, men sådär blir det fast man är renlig av sig. Vet inte hur många ggr jag har sagt åt henne att hon måste duscha ur badkaret efter hon har badat, men hon lär sig ju aldrig. Ibland märks det tydligt att hon är tonåring. Nästa gång ska du göra rent det...hör du det Sofia!!

Kommentarer
Postat av: sofia

tönt :D jaa, jag ska göra det nästa gång men det är ju du som skämmer bort mig :Ps

2009-02-09 @ 18:56:38
URL: http://sofiaamalia.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jo men han valde den lätta vagen tyvärr istället för att kämpa sig till att bli ren.

Han hade eller har ju trots allt 2 barn men verkade han skita i.

Kan ju tyvärr inte sätta mig in i hans situation så man vet ju inte hur han kände.

Japp Bumbon är jätte bra. Köpte ju en sån till en annan tjej/kvinna och hennes son älskar den.

Ok har sett såna där bord på nätet och de kostar 129 kr med. Kanske skulle kika in på babyland imorrn. Ska troligtvis till coop och köpa bodyn (om det finns kvar) var 5 st för 99 kr.

Din bakgrund är jätte fin. Gillar lila och svart :-)

2009-02-09 @ 21:20:01
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Men suck, skrev en kommentar men det försvann.

Jodå Bumbon är bra. Tycker även tjejn jag köpte den till med. Hennes son älskar den. Kanske ska kika in på babyland imorrn och titta efter bord. Har sett på nätet för 129 kr i en internetbutik.

Ska ändå ner till coop och handa 5 bodyn för 99 kr.

Din bakgrund är jätte fin. Gillar färgerna :-)

Ang min pappa så undrar man varför han valde den lätta vägen, fanns inte vi med eller var inte hans 2 döttrar nåt att leva för eller kämpa för. Men kan ju inte sätta mig in i situationen han var i.

2009-02-09 @ 21:23:53
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad fin din blogg blev nu vill jag också få min omgjord. Puss

2009-02-11 @ 08:33:43
URL: http://liwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0