En dag kvar nu till sommaren!! Sola och bada och en pina colada :-)



Det är kul att jag har besökare kvar när jag tittar på statistiken. Men den kommer väl sakta att gå neråt nu när jag tänker göra ett uppehåll för jag har tappat motivationen att skriva. Egentligen har jag hur mycket som helst att skriva om men jag har inte ork att sitta här heller. Har märkt att jag har fått så mycket tid över när man inte sitter här vid datorn så mycket. Man klagar på att tiden försvinner så fort, men det är inte så konstigt när man kan sitta här så arslet blir varmt.

Jag skriver ikväll för jag vill tacka alla som pushar mig att fortsätta skriva. Vad vill ni att jag skriver om då OM jag ska fortsätta bloggandet?



Fredag kl 7.15 då lyfter planet och nu börjar jag verkligen fatta att jag ska åka. Imorgon ska jag packa väskan och jag ska INTE ta med mig FÖR mycket som jag gjorde sist, för nu måste jag tänka på att jag ska ta med blöjor, välling, gröt och leksaker i väskan oxå. Tur att det är varmt dit vi ska såg på nätet att det kommer att bli sol och 26 grader där, för det behövs bara några klänningar och shorts och de väger inte mycket. Köpte en floater (badring) som Elias kan sitta i när vi badar. Solskyddsfaktor 30 är köpt och en särskild till ansiktet, en solskyddskeps till Elias är en självklarhet och lite nya leksaker. Undra om jag vågar ha leksakstelefonen på flyget som jag köpte idag, för den höll jag på bli tokig på ikväll?!  Shit va allt kostar! Imorgon ska jag växla till Egyptiska pund.

Sitter jämt uppe för länge som vanligt när alla sover, men jag känner att jag måste få lite egentid. Men ta hand om er allihopa och njut av våren!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

high five! haha

Du jag har jätte bråttom nu, jag skriver ett svar lite senare till dig.

Tycker iaf att det är jätte tråkigt att du och T inte har det bra och att han inte är mer rädd om dig.

Kramar om! Hörs sen!



pS: ta gärna med mig i resväskan jag vill sååååå gärna resa =(Ds

2009-04-16 @ 11:07:37
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ja det här med PMS är fan inte kul alltså.

Efter att jag fått Philip så har jag mått så fruktansvärt illa innan mens också. Alltså just dagarna innan.

Samma sak nu och hela världen är förjävlig så känns det.

Dom har skrivit ut remeron till mig nu, har också testat ett gäng olika antidep men jag är väldigt emot sånt och har lite svårt för att ta dom.



Jag blir också som en annan person, dyster och sur och plötsligt vansinnig...

På inget!



Jag tänkte ta det med en läkare, att dom måste ge mig medicin för detta, för nu är jag trött på att ha ångest för att få mens.

Men skönt nu när man e själv. Kan man inte gapa o skrika på nån hehe...



Verkligen avis på att ni ska resa hehe...

Kramar

2009-04-16 @ 17:49:08
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Japp och nu är en 4:e tand på G :-)

Lisette har fått en dotter såg jag nyss på webbisar.

Skulle haft i måndags men fick idag.

Helena och Maria vill att jag kommer och jobbar och samtidigt som pengarna lockar så är det så skönt att bara få vara hemma igen. Vem vet när man får vara hemma så här länge nästa gång. Aldrig eller när man bli pensionär möjligtvis hehe

Jag är så nöjd med köket fast det inte är klart än :-) Inte lika trångt och instängt som tidigare.

Liam har blivit så duktig på att äta mat med sen nya köket vart uppsatt. Innan har han bara spottat ut och gnällt en massa men nu äter han 2 burkar och dagen och sen en burk efterätt.

Ha det så underbart imorrn! Glöm bort T. Han är inte värd dig!

Kramar

2009-04-16 @ 18:17:34
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: MissC

Vet inte om du hinner läsa detta innan du åker.. Men testa med att tejpa för där ljudet kommer ifrån så kanske den låter mindre ;) Det gjorde jag p åWilliams ljudleksaker när han var mindre å ibland fortfarande..

Hoppas er semester blir underbar!!! Och att du hittar ork å lust!!



Tack för dina ord hos mig :)



Kram

2009-04-16 @ 21:30:38
URL: http://misscsus.blogspot.com
Postat av: Christina

åh nu har du säkert åkt...?hoppas du får det underbart...vad jag vill läsa om?vill att du skriva om ditt liv, tankar precis som du gjort..hoppas do kommer tillbaks.tack för värmande ord i min blogg.bamsekram

2009-04-17 @ 14:03:21
URL: http://leonletizialucas.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Välkommen hem till vårt vackra väder :-D

Hoppas ni haft det bra!

2009-04-27 @ 20:27:34
URL: http://sebbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0