Min födelsedag





Jaha nu har man blivit ett år äldre och klokare hoppas jag. Hade min födelsedag på en lördag i år och då var alla lediga och det var ju bra.

Vi bestämde att vi skulle ses på stan och ta en fika på Fågelsången kl 14 och de som var med var Thomas, Linda,
Sofia och Tony. Vädret var sådär det var mulet och det hängde regn i luften. Vi satt länge och fikade och jag tog en jättegod räksmörgås och orkade inte ens en god bakelse som jag trodde, men gissa vem som gjorde det. MM Thomas såklart. När vi hade suttit där ett tag så kom regnet och som tur var satt vi under parasoll.

Vi bestämde att vi skulle åka till Linda och ta det lugnt, men medans Tony och Thomas drack vin så hjälpte jag till att städa spis, under diskbänken och frysen som var så mycket is i så hon kunde inte få ut lådorna. Hoppas hon håller efter det :-)

När vi hade varit där ett par timmar så åkte vi till stan igen och åt på restaurang Alexander, men vart besviken på maten. Beställde fläskfile och klyftpotatis men oj va torr den var. Efterätten var oxå sådär vanlijglassen var isig men hjortronen var goda.

Avslutades med bio med Sofia på "Sex and the city" och den var verkligen sevärd. Bra avslut på min dag. Karlarna gick till åkanten och drack öl, för de ville inte se ngn tjejfilm.

Vill berätta att vi fortsatte med aktiviteter dagen efter med minigolf i stadsparken med tjejerna, Thomas och Fredrik och Thomas vann med 41 slag, Fredrik 49, jag 51, Linda 56 och sofia 76. Hon tycker det är tråkigt säger hon därför resultatet blir som det blir. Åkte därefter till Ikea och köpte en svart byrå som Sofia monterade upp alldeles själv förutom att jag hjälpte till och spika dit baksidan som blev åt fel håll, vi var tvungen att dra ut spikarna igen och sätta den rätt. Inte mitt fel det var Sofia som började faktiskt. :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

patetiskt

2008-07-07 @ 00:30:18
Postat av: Anonym

Vad är det som är patetiskt?! Är du så feg så du är anomym!

2008-07-08 @ 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0