Vad gör ni när ingen ser?



Är inte ni nyfiken va en del gör bakom rullgardinen eller persiennerna? Menar alltså va ni hittar på när ni är helt ensamma hemma och inger ser på. Då menar jag något crazy och utflippat som man skulle skämmas för inför andra.

Om jag ska erkänna va gör för nåt....jag kan stå framför spegeln och göra ansiktsgrimaser för att det ser så roligt ut och för att jag tror det är bra med ansiktsgymnastik. Jag har väldigt nära till skratt och använder mina muskler i ansiktet ganska bra om jag får träffa någon att prata med och inte går hemma och sura. Visste ni att under huden i ansiktet finns 24 muskler, som tillsammans bildar de många olika uttryck som vi kan uppvisa. De används dock inte alla samtidigt - till exempel använder ett argt ansikte åtta muskler.

En till grej som jag gillar att göra som bara min lilla Elias får se nu, det är att jag står och hoppar som en tok framför han och slänger med benen och gör alla möjliga konstiga sprattel tills jag blir svettig.


Vågar ni berätta va ni gör när ingen ser??



Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej=)

Ja vilken tur att du skrev igen hade helt missat att du skrev..

Ja nej jag är fortfarande singel, men hoppas på att min man skall ta sitt förnuft till fånga trots

allt som hänt.. dumt av mig men jag kan bara inte sluta älska någon bara rätt upp och ner även fast det gått 7

månader nu.. Usch, de 7 värsta månaderna i mitt liv.. Inte lätt med kärlek inte..

Nej vi kommer inte bli tillsammans igen, han vill leva loppan göra som han vill och komma och gå som han vill,

precis det han gör nu, och jag låter honom.. Jag tar det lilla jag kan få tills jag förhoppningsvis kommer till

insikt och kan släppa taget.

hur är det med dig? Läser lite i din blogg typ varje dag haha, har ni någon tanke på att försöka eller försöker ni

eller trivs du ensam? Jag gör det inte.. tycker det är hemskt..

Ja mamma mia var jättebra kollade på den via datan så ljudet var ju inte på max men en film jag kommer se säkert 10

gånger till, Ser på Patrik 1,5 ikväll ensam, min man kommer imorrn inte idag han ändrade sig.

Ja vad gör man med jobb? Det är ju så svårt, det är ju inte så att man kan välja och vraka heller även om jag

skulle ha velat.

Ja vad gör jag när ingen ser, jag e nog ganska tråkig enda gången ingen ser och persienner e nerdragna e på kvällen, så slänger jag mig i sängen och vägrar gå upp=)

Kram

2009-03-05 @ 18:19:49
URL: http://fina82.blogspot.com
Postat av: Josefine

Hej=)

Ja vilken tur att du skrev igen hade helt missat att du skrev..

Ja nej jag är fortfarande singel, men hoppas på att min man skall ta sitt förnuft till fånga trots

allt som hänt.. dumt av mig men jag kan bara inte sluta älska någon bara rätt upp och ner även fast det gått 7

månader nu.. Usch, de 7 värsta månaderna i mitt liv.. Inte lätt med kärlek inte..

Nej vi kommer inte bli tillsammans igen, han vill leva loppan göra som han vill och komma och gå som han vill,

precis det han gör nu, och jag låter honom.. Jag tar det lilla jag kan få tills jag förhoppningsvis kommer till

insikt och kan släppa taget.

hur är det med dig? Läser lite i din blogg typ varje dag haha, har ni någon tanke på att försöka eller försöker ni

eller trivs du ensam? Jag gör det inte.. tycker det är hemskt..

Ja mamma mia var jättebra kollade på den via datan så ljudet var ju inte på max men en film jag kommer se säkert 10

gånger till, Ser på Patrik 1,5 ikväll ensam, min man kommer imorrn inte idag han ändrade sig.

Ja vad gör man med jobb? Det är ju så svårt, det är ju inte så att man kan välja och vraka heller även om jag

skulle ha velat.

Ja vad gör jag när ingen ser, jag e nog ganska tråkig enda gången ingen ser och persienner e nerdragna e på kvällen, så slänger jag mig i sängen och vägrar gå upp=)

Kram



2009-03-05 @ 18:20:42
URL: http://fina82.blogspot.com
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

God morgon!

Sv: Ja, det kan vara lätt att vända åsikt lite "efter vinden" som du skriver och jag har varit sådan också. Det är väl ett skydd på någotvis som inte alltid är förnuftigt dock.. Vad kul att du gillar min bloggidé.. jag tror jag är ganska ensam om att ha en sådan här blogg?



Jag hoppas du finner någon som kan hjälpa dig med din design om det är de som du vill ändra på och att du får en fantastisk fredag !

2009-03-06 @ 07:35:05
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0