Min födelsedag

Idag har det varit min dag för det har varit min födelsedag! Hurra hurra för mig!!

Den har firats på stranden i Tylösand såklart med mycket sol men inte mycket badande.
För kallt för mig som är en badkruka. Men det är alldeles för mycket folk där men härlig utsikt med fina båtar o härlig sand, men tyvärr har man sand överallt när man åker därifrån. En blandning mellan sand och gräs vore toppen.
Imorgon ska vi fira min dag ytterligare med god mat och dryck :)

Mycket folk



Vi åkte och letade efter Per Gessles hus som låg bakom höga murar i Sandhamn. Vi frågade några fiskare som berättade vilken gata han bodde på, Han har ett eget designat hus med havsutsikt. Jag avis...näe inte alls! "korsar mina fingrar"


Hög mur så man bara ser taket

Kraftig port till Per Gessles hus

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis på födelsedagen!!!

2009-06-29 @ 11:47:54
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Martina

Tack för din röst :)



Måste bara säga att du var väldigt vacker!

Postat av: Christina

Grattis på födelsedagen önskar jag dig!!Hoppas du blev firad rejält.kramar

2009-07-01 @ 10:06:02
URL: http://leonletizialucas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0