Tråkigt att vara hemma

Bjuder på några härliga bilder från igår då vi hade en ytterligare en baddag.
oj va vi badade mycket. Det var så varmt i vattnet att man aldrig ville gå upp.
Längtar redan tbx!!

Bra med trätrall när man ska dra vagnen ner till stranden

Restaurangen på Mellbystrand

Tog en morgonpromenad på flera km med vagnen på stranden

Så skönt att vicka med tårna i sanden

Sofia körde vattenskotern 2 ggr men hon blev inte nöjd ändå.  Nu vill hon
ha en egen :)


Nu är vi hemma igen!
Fy va hemskt att komma hem och packa ur alla grejer. Det va en hel del vi hade med oss. Vi hade en släpkärra som var proppfull men vi fick ändå inte med alla prylar så vi spände fast  en del ovanpå kärran med spännband och det berodde på att Sofia va med oss hem nu med hennes väska,  massor med mat och en ny kylväska som går på el som tog plats. Det står fortfarande grejer på golvet som jag inte har orkat ta tag i, men det är ju en dag imorgon oxå.

Vi har koncentrerat oss på att köpa en bilbarnstol till Elias, för han gillar inte sin stol som han har just nu. T har kopplat ur airbagen i fram så nu kommer han få sitta i fram istället för bak. Är det bara min lillkille som hatar att åka bil?? Han gillar verkligen inte att bli fastspänd och knappt ser nåt alls. Hoppas verkligen det ska bli bättre med den här som vi ska köpa imorgon för då han kommer upp lite och han ser både mig och T när vi åker.

Hittade en jättefin på blocket med märket  BeSafe iZi Kid som anses av yrkesfolk inom trafiksäkerhet för att vara marknadens säkraste bakåtvända bilbarnstol. Förklaringen ligger i den klara säkerhetsfilosofin, bakåtvänt och extrema tester


Kommentarer
Postat av: sofia'

fin blogg! :)

2009-07-03 @ 23:07:56
URL: http://sofiafiischer.blogg.se/
Postat av: sofia'

sv: tack! :) du hade kommenterat ngn annans blogg tror jag ;)

2009-07-04 @ 11:26:14
URL: http://sofiafiischer.blogg.se/
Postat av: Christina

Med dem bilderna som du lagt upp så förstår jag verkligen att du längtar tillbax.....håll kvar allt i minnet.kramis

2009-07-04 @ 14:07:16
URL: http://leonletizialucas.blogspot.com/
Postat av: Saga

Kan tänka mig att det blir lite tråkigt att komma hem, men lite skönt kanske att sova i sin egen säng? (Det brukar jag alltid tycka)



Jag och Linda sa att vi preliminärt ska träffas på tisdag, tanken är nog att hon kommer till mig på en fika. vet inte vad som blir smidigast med babysittern... vad tror du?



Ha en fortsatt trevlig helg! Kramar om.

2009-07-04 @ 15:26:49
URL: http://mammasaga.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Ja varenda avsnitt är spännande och avsnitt 11 grät jag. Så fint men väldigt sorgligt snyft

Inga problem att se dem efter varandra. Synd bara at de inte släppt 12 och 13. Men nu vet jag vem mördaren är. Kommer inte ihåg vilket avsnitt det avslöjas om det är 9 eller 10 eller kanske tillochmed 11 men jag tror 10.

Men jag tror inte serien avslutas som jag vill tyvärr snyft Inte som man sett hitills iallafall.

Kul och kunna tjäna pengar när man säljer.

Vart ner på stan på rean men har inte hittat nåt. Hittat jätte fina linnen/toppar men inget som passar min kropp förtillfället. Lite synd annars hade man shoppat rejält :-)

2009-07-05 @ 00:42:59
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: MissC

Jag är född i Götet så jag har mina rötter på västkusten ;) Tyvärr har jag upplevt alldeles för lite av den i vuxen ålder :( Men än finns det tid :))



Förstår att du längtar tillbaka!! Men du får bevara allt i minnet ;) Å ha det skönt på hemmaplan också :)

2009-07-05 @ 11:57:41
URL: http://misscsus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0