Höganäs-Mölle-Kullaberg

Ännu en dag med massor av fina motiv att fota. Det känns som dagarna har bara blivit bättre o bättre för varje dag. Sen Sofia kom har det varit fullt upp varje dag, Kommer hem sent och middagen blir inte förrän runt 20-21. Exakt såhär ska det vara när det är sommar. DÅ ska man inte sitta inne och uggla. Gud va jag kommer att sakna denna stuga när vi åker hem på fredag. VIll inte åka hem till min tråkiga lägenhet med BARA balkong. Men det är bara gilla läget, men jag kommer defintivt inte att sitta o tråka hemma. Den här sommaren kommer att bli händelserik känner jag på mig.
Dagen såg såhär ut...först blev det en tripp till Höganäs där vi sjävklart stannade till vid outlet o köpte kaffemuggar för 19 kr o tallrikar för 25 kr  och en kavel i silikon. Vidare till den superfina hamnen i Mölle som ser precis ut som man är utomlands med alla husen på höjden. Där blev det självklart en fika eller jag dracka en kall god öl. Efter det åkte vi upp till naturreservatet Kullaberg som har lika fin utsikt som Santorini med havet och man kan se ända bort till Danmark.
Nu över till bilderna som vi tog igår...


Hamnen i Mölle det var så vackert med alla husen på höjden

Sofia o Elias på fiket "systrarna på piren"

Jag drack en god öl där

Bedårande utsikt över Mölle uppe på Kullaberg

Kullaberg

Fantastisk utsikt vart man än stod ute på spetsen av halvön


Kommentarer
Postat av: MissC

Är det verkligen i Sverige ni är??? ;)) Super vackert!! Ni verkar ha det helt fantastiskt :)

2009-07-03 @ 21:39:35
URL: http://misscsus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0