Tack för trevligt sällskap!

Tack gumman för en trevlig dag-kväll-natt...alltid lika kul att komma till dig. Men jag får alltid sån lust att städa när jag kommer till dig. Ta inte illa upp...ser väl skiten mer hos andra än hos mig...haha. Kul att Fredrik "Gudfadern" håller på så mycket med Elias. Han brydde sig mer om han än sina vänner som kom på besök. Du kan väl skicka över lite bilder när han håller i lilleman. Jag kan ju inte fota för tillfälligt för kameran ramlade i golvet igår. Stackars Sofia som får betala för en ny. Jag ska lägga till lite extra så jag får en jättefin kamera. Den andra va ju 2 år gammal och nu finns det ännu mer pixlar och bättre finesser sen jag köpte min. Det var inte bara otur för Sofia utan för mig med som fick parkeringsböter igår, men jag har överklagat så vi får se om det går. Det finns ingen skylt som säger att det är förbjudet att stå där.

Idag åkte vi till Ikea och det var nöd o näppe att Linda fick sitt vitrinskåp (present av mig), för det var nära stängningsdax. Nu fick du en till pryl som fyller ut din lägenhet och något som lyser upp i mörkret. Passar nog finfint bredvid teven som du ville att den skulle stå.

Burr va det är kallt idag!! Termometern visar -15 grader! Så kallt har det inte varit på väldigt länge. Kanske att det var de någon dag förra vintern...kom inte ihåg hur det va.

Snart kommer Thomas med något som vi kan äta. Är superhungrig har bara ätit lite frukost, en banan och pepparkakor idag. För lite för att jag ska orka göra något i huvudtaget och jag blir på dåligt humör oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0