Ännu en dag hos frissan


Nyblekt hår!

Har inte varit nöjd med färgen på mitt hår sen jag va till frisören. Jag ringde två dagar efter jag har gått o tittat mig i spegeln om jag ser ljusare ut, men jag såg fortfarande mörk ut i hårbotten än längre ner på håret. Jag blev informerad innan att den färgen jag fick va mildare för håret än en vanlig blekning, så varför inte tänkte jag. Det funkade ju på Sofia så varför inte på mig. En eloge för Alex som jobbar som elev på Bosses frisersalong som har gjort om det, så jag skulle bli nöjd. Resultatet blev superbra! Precis så ljust som jag vill ha det; det ser naturligt och solblekt ut och det är så jag är van att ha mitt hår. Född blond alltid blond :-)

Linda kom dit när jag satt med hättan på huvudet o blekningen och fick sin försenade födelsedagspresent av Sofia som va ett par blanka leggings och sen fick hon mysa o pussa på Elias. När jag var klar så gick vi till domkyrkan för att jag skulle få se kyrkan innan söndag. Ja fy skäms på mig som inte har varit in i den vackra kyrkan fast jag har bott i Uppsala i 2 år och fyra månader nu. Wow vilken bedårande kyrka och vi gick och tittade på Gustav Vasas grav och den var pampig minsann. Det fanns till och med ett bling bling kors...snacka om att modernisera kyrkan. Vi va jättehungriga och gick till mysiga ??? hjärnsläpp va heter restaurangen. Hjääälp jag börjar bli senil!! Hoppas jag kommer på det imorgon annars blir jag knäpp. Där åt vi jättegoa tjocka pizzaslice bitar med kyckling och rödlök på ...MUMS! Pratade ut med Linda om saker som behövdes ventilera och Linda kommer alltid med bra och kloka kommentarer...det gör du med Sofia. Har två underbara döttrar som är kloka som ugglor,


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad fin du var på bilderna!

2009-01-30 @ 13:06:45
URL: http://sofiaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0