Elias 3 månader idag!



Idag fyller Elias 3 månader. Grattis min kära son! Vi ska fira dig idag med farmors goa biskvier. Du får tyvärr bara äta bröstmjölk men du tycker om det väldigt mycket fortfarande. Inatt sov han bra...ända till kl 5 på morgonen och det berodde nog på att han var så mycket vaken på kvällen igår. Vi är hos farmor nu och då vill han vara med när det händer lite nya saker. Det är mulet och några minusgrader i Norberg så idag skulle man kunnat ta sig en promenad, men jag har ingen vagn den här gången. Ska ut o kika på Thomas hur det går för hans vallaställ som han ska sälja i Tyskland om 2 veckor om han hinner. Igår hjälpte jag han att såga till en del prylar men klockan gick så fort och jag blev så trött och fick ont i huvudet av oväsendet .

Tog lite kort från dig Linda för jag vill lägga in lite bilder på Elias och fredrik "Gudfadern" :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

nej nu har vi max med prylar i den här lilla lägenheten. ja uppskattar de verkligen. jag kom faktitisk att tänka på att Elias blir tre måndader idag i morse. gör du idag då? puss

2009-01-06 @ 14:25:04
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grattis på lillen! :)

2009-01-07 @ 12:04:01
URL: http://sofiaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0