Utmaning...

igen, av Christina

att skriva några elaka sanningar om mig själv.


1. Fruktansvärt envis som är på både gott och ont.
När det är på ont så är det jobbigt för både mig själv och min omgivning.
Ger mig inte i första taget när det gäller diskussioner eller när jag har börjat med
något så vill jag göra det klart fast jag får både ont i huvudet och nästan säckar ihop.


2. Om jag inte får min vilja igenom så kan jag sura ett bra tag efteråt. En riktig surkart.


3. Kan bli fruktansvärt arg...tända till på stubinen eller så kan det gå lite längre tid. Det beror
på om jag har pms eller inte.

utmanar Pernilla, Linda o Sofia, Madde


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ojoj dn utmaningen var ju inte lätt :-) Måste tänka till lite.

Japp det är gott med cocosbollar. La in en bild på fl i våran tråd på sebbe med 5 förpackningar. Ska nog lägga in bilden i bloggen med :-)

Hoppas du får en trevlig Bvc tant!

Ska till Bvc nästa vecka på tisdagen och väga och få andra vaccinationen. Se hur det går och hur stor han blivit. När Izabella var liten sprang man på Bvc jämt men det var för att hon inte gick upp som hon skulle. Nu med 3.e är man knappt där. Men vi måste boka tid för vägning, måste ni det?

2009-02-17 @ 12:47:44
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Skriv gärna hur det går till så ska jag va med i utmaningen ;-)

2009-02-17 @ 12:56:30
URL: http://minilou.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Har du också gått isär med din?

Det är härligt att vara nykär eller kär överhuvudtaget, MEN jag har tappat hoppet och tron totalt när det gäller kärleken.

Det blir nog så när man blir lämnad och besviken kan jag tro.



Jag flyttar tillbaka till min hemstad Karlstad det ligger i värmland.



Vart bodde du innan Uppsala?



Nej jag har faktiskt ingen aning om vem som gjort signaturen.

Men det är kanske du hehe?



Detta med bartender är ju ingenting som jag tänkt på innan för att vara helt ärlig.

Det bara kom upp i tanken pang sådär, kanske ska göra en sån grej utomlands?

Hmm ja kanske det typ, men jag har inte riktigt bestämt mig än.



Kroglivet kanske inte är min grej heller på det sättet att jag tycker att berusade människor är lite läskiga och opålitliga när man själv är nykter vill säga.



Kram, kram



2009-02-17 @ 13:21:42
URL: http://minilou.blogspot.com
Postat av: Saga

Kollade filmen på Elias, han är ju super söt!



Imorgon ska jag och Sebbe på ultraljud, har sett fram emot det länge. Känns som att det kommer bli en lättnad när man varit dit, både för att se att allt är okej men sen så blir nog allt lite verkligare =)



Trevlig kväll!



Kram Saga

2009-02-18 @ 19:52:35
URL: http://mammasaga.blogspot.com
Postat av: catta

du har blivit utmanad kollla min blogg!

2009-02-18 @ 22:01:12
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: catta

du har blivit utmanad kollla min blogg!

2009-02-18 @ 22:01:36
URL: http://hotmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0