Ingen bumbo idag heller


Kommer inte se skymten av Bumbon jag köpte på Tradera tråkigt nog och det verkar omöjligt att få tag på en på blocket. Nu har jag reklamerat den på post och telestyrelsens sida. Så fort jag ringer på en annons så är det någon annan som har hunnit före (senast igår). Jag såg att det finns med bord till oxå och jag har ringt till Babyland och de har faktiskt fått hem bord till Bumbon. Så nu ska jag kosta på mig och köpa en ny och sen säljer jag den när han inte använder den längre om  ett par månader. Man kan ställa den på diskbänken när man lagar mat så får han vara  med o titta på eller när man åker bort.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tråkigt att den har kommit bort :-(

Vet du vad ett sånt bord kostar?

2009-02-09 @ 16:44:59
URL: http://sebbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0