Bra början med dåligt slut


Britax Vigour 4  Kingficher

Det är inte ofta jag vaknar och känner att jag vill kliva upp ur den varma sängen på en gång när jag vaknar. Kanske berodde det på att Thomas va här och han hade gått upp o bryggt kaffe. Det är alltid trevligt att få äta frukost med någon o sitta o prata lite på morgonen. Visst jag pratar med Elias men det blir ju inte så mycket respons :-)

Dagen har skridit på bra...jag till och med  njöt av att dammsuga, för jag får röra på min kropp. Saknar min träning på crosstrainer. Kan inte träna på den nu, för den har gått sönder igen efter Thomas svetsning. Blir galen när jag inte får svettas ordentligt. Promenader har jag börjat ledsna på och det är så svårkört med vagnen ibland. Har ju en med små hjul ifram och den är inte gjord för vinter. Vill träna på gym, men hur ska jag kunna det när ingen kan passa Elias under tiden.  Jag kan ju träna gratis vid sjukhuset för jag har fortfarande kvar kortet sen jag va anställd där och den går inte ut förrän 2010 tror. Kommer väl att bli desperat snart och tar med han dit så får vi se hur länge jag kan träna innan han vill ha uppmärksamhet. Min kropp mår inte bra av att sitta still så mycket framför datorn. Jag har ont i nacken o ryggen gör ont om jag står framåtböjd för länge. Det märks att min kropp tål mindre efter den här graviditeten. Sista månaden tog hårt på hela min kropp och jag har fortfarande foglossning :-( Men jag ammar fortfarande så jag hoppas det kommer att försvinna.

Jag behöver klippa mitt hår oxå..det är över 3 månader sen jag klippte det, men jag tycker det är för dyrt att betala 350-400 kr för att klippa topparna. Någon som kan klippa hår??

Va på så bra humör så jag gjorde en potatisgratäng idag och stekte majsschnitzel som är en vegetarisk variant, men jag är inte vegetarian utan jag äter det för d är gott.

Kvällen slutade inte lika bra som den började tyvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0